Το 2ο concept που θα είναι η δημιουργία κανονικού εστιατορίου και όχι μόνο κατάστημα που θα εξυπηρετεί αποκλειστικά μέσω delivery δρομολογεί η L'' Artigiano, η γνωστή αλυσίδα delivery ιταλικού φαγητού στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια -αρχικά- πιλοτική προσπάθεια, με τη δημιουργία ενός ή δύο καταστημάτων, που θα έχουν «μεικτή» λειτουργία, δηλαδή και εστιατόριο και delivery και αναλόγως θα κινηθεί και η επιχειρηματική πολιτική έκτοτε.
Η αλυσίδα που αριθμεί 19 καταστήματα στην Ελλάδα, τα μισά εκ των οποίων είναι ιδιόκτητα και τα υπόλοιπα franchise, εντός του τρέχοντος έτους υλοποιεί επένδυση ανανέωσης των καταστημάτων, ώστε να αποκτήσουν... αέρα Ιταλίας, με κυρίαρχο στοιχείο το χαρακτηριστικό πράσινο, κόκκινο και λευκό χρώμα.
Έχοντας υλοποιήσει επενδύσεις που έχουν ξεπεράσει τα 6 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εξοπλισμό, η ελληνική αλυσίδα εστίασης L' Artigiano στοχεύει εντός του 2016 να έχει ολοκληρώσει την ενίσχυση της εταιρικής της εικόνας, που περνά (και) μέσα από την αναβάθμιση και ανανέωση των υφιστάμενων καταστημάτων.
Η L'' Artigiano έχει καθιερωθεί ως η μεγαλύτερη αλυσίδα delivery ιταλικού φαγητού στην Ελλάδα.
Παρουσιάζοντας τα επόμενα βήματά της στους εκπροσώπους του Τύπου σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, η διοίκηση της L'' Artigiano μίλησε για την πολιτική ανάπτυξης που έχει υιοθετήσει, δηλώνοντας αποφασισμένη να προχωρήσει με τα επενδυτικά της σχέδια, παρά τις δυσκολίες και τον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά.
Ξεκινώντας με το πρώτο της κατάστημα στο Βύρωνα το 1993, σήμερα η L'' Artigiano, μία 100% ελληνική εταιρεία, διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 19 καταστημάτων στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα προσωπικό. Πρόσφατα η εταιρεία λάνσαρε το νέο της site που προσφέρει δυνατότητα εύκολης και γρήγορης online παραγγελίας (user friendly), ενώ, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, οι οδηγοί της είναι εξοπλισμένοι με ασύρματα PoS για πληρωμές με κάρτα.
Απ. Σκ.