Σημαντικές είναι οι επιπτώσεις της πανδημικής κρίσης στα οικονομικά μεγέθη της Λάμψα. Ειδικότερα, όμιλος αναμένεται στο τρέχον εξάμηνο του έτους να απωλέσει έσοδα 10 εκατ. ευρώ και 8 εκατ. ευρώ σε επίπεδο εταιρείας, ενώ τα οικονομικά της μεγέθη του χρόνου εκτιμάται πως θα βρίσκονται 75% κάτω από τα προ πανδημίας επίπεδα. Η διοίκηση της εισηγμένης αναμένει ζημιές και για το 2021, ωστόσο η εταιρεία διαθέτει ικανοποιητική κεφαλαιακή επάρκεια.
Το 2019 ο όμιλος πέτυχε κορύφωση του κύκλου εργασιών του, ωστόσο τα αποτελέσματα το 2021 και του χρόνου απέχουν πολύ από τα προ πανδημίας υψηλά. Οι επιπτώσεις της πανδημίας έφεραν μείωση της ρευστότητας, ωστόσο εξασφαλίστηκε επιπλέον ρευστότητα 25 εκ. μέσω δανειοδότησης με την εγγύηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Αναπτύξεως για την ομαλή συνέχιση της δραστηριότητάς του ομίλου.
Η εταιρεία προχώρησε στο πρώτο εξάμηνο σε δαπάνη 500 χιλ. ευρώ σε εξοπλισμό και κατασκευές, που απαιτούνταν για την επαναλειτουργία των ξενοδοχείων εφαρμόζοντας τα απαραίτητα πρωτόκολλα υγιεινής για τους πελάτες και το προσωπικό. Μάλιστα, η διοίκηση της εταιρείας εξασφάλισε βεβαίωση από τον εκπρόσωπο των Ομολογιούχων Δανειστών για τη συναίνεσή τους στην εξαίρεση επιμέτρησης των χρηματοοικονομικών δεικτών πρώτου εξαμήνου, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας και έχει αιτηθεί την σχετική εξαίρεση της επιμέτρησης των χρηματοοικονομικών δεικτών της φετινής χρήσης.
Στο πλαίσιο ενίσχυσης της ρευστότητάς της, η Λάμψα έχει προχωρήσει σε περαιτέρω συμφωνίες με τις δανείστριες τράπεζες για τη μεταφορά πληρωμής χρεολυσίων 7,9 εκατ. ευρώ στην λήξη των δανείων, εκ των οποίων 5,2 εκατ. ευρώ ήταν πληρωτέα τη φετινή χρήση.
H πληρότητα δωματίων στην αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας της Αθήνας μειώθηκε κατά 52,0% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2020 διαμορφώνοντας τον δείκτη στο 19,8% έναντι 41,3% το 2020 (για το διάστημα πριν την αναστολή λειτουργίας τους). Η μέση τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία αυξήθηκε κατά 8,5% έναντι του 2020, φτάνοντας τα 149,71 ευρώ, έναντι 137,93 ευρώ το 2020. Κατά συνέπεια το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο μειώθηκε στα ξενοδοχεία πολυτελείας της Αθήνας κατά 47,9%, ενώ τα συνολικά έσοδα δωματίων μειώθηκαν κατά 9,6%.
Το πρώτο εξάμηνο το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία» εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 41,19% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2020, ενώ το Ξενοδοχείο «King George» εμφάνισε μείωση πωλήσεων 77,37%. Το ξενοδοχείο “Athens Capital” ξεκίνησε την λειτουργία του τον Σεπτέμβριο του 2020.
Όσον αφορά τα ξενοδοχεία του ομίλου στην Σερβία, το μεν «Hyatt Regency Belgrade» κατέγραψε αύξηση κατά 15,06%, το δε «Mercure Excelsior» αύξηση κατά 82,37%.