Οι μετοχές του γαλλικού κολοσσού LVMH ανέβηκαν την Τρίτη μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελών ειδών για υψηλότερες πωλήσεις και κέρδη, τα οποία ενισχύθηκαν από τις αυξημένες πωλήσεις σειρών μόδας και τσαντών από τις μάρκες Dior, Fendi και Louis Vuitton.
«Έχουμε ενθαρρυνθεί από την απίστευτη τοποθέτηση της Louis Vuitton και της Dior σε όλες τις περιοχές και για την διατήρηση της τοπικής ζήτησης» σχολίασε η εταιρεία Cowen & Company. Η χρηματιστηριακή εταιρεία Jefferies σχολίασε ότι όσο όλη η αγορά αναπτύσσεται, ο όμιλος LVMH θα τα πηγαίνει καλύτερα.
Η αγορά πολυτελών ειδών αναρρώνει από την κρίση του κορονοϊού, η οποία προκλήθηκε από την διακοπή των ταξιδιών και το κλείσιμο των καταστημάτων. Ωστόσο, ο όμιλος LVMH έχει ωφεληθεί περισσότερο από τους μικρότερους ανταγωνιστές του από την πανδημία, λόγω των μεγάλων επενδύσεων του στο μάρκετινγκ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συνολικά, οι πωλήσεις του LVMH, που πουλάει επίσης σαμπάνια και καλλυντικά, ανέβηκαν κατά 84% στο δεύτερο τρίμηνο στα €14.7 δισεκατομμύρια.
Τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς έχουν τετραπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο, νικώντας τις προσδοκίες των αναλυτών.
Μέσω του private equity fund του, L Catterton, ο Μπερνάρ Αρνό ιδιοκτήτης του ομίλου προχώρησε και σε άλλες αξιοσημείωτες αγορές, όπως η γερμανική εταιρεία κατασκευής σανδαλιών Birkenstock που απέκτησε έναντι 4 δισ. ευρώ.