Πολύ δύσκολα θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί από την κυβέρνηση και το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου για τις εννέα πρώτες αποκρατικοποιήσεις. Πρόκειται για διαγωνισμούς οι οποίοι πρέπει να έχουν περατωθεί στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους, όπως αναφέρει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Οι αλλεπάλληλες καθυστερήσεις -εκούσιες ή ακούσιες- φαίνεται να υπονομεύουν τον στόχο να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2016.
Η λίστα είναι αρκετά μεγάλη και περιλαμβάνει τα περιφερειακά αεροδρόμια, το Ελληνικό, τον Αστέρα, το ακίνητο Αφάντου στη Ρόδο, τον ΔΕΣΦΑ, τον ΟΛΠ, τον ΟΛΘ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε και ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε και το Ελευθέριος Βενιζέλος. Με εξαίρεση τα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως και το Ελληνικό, οι άλλες επτά ιδιωτικοποιήσεις, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ θα καταβληθεί προσπάθεια να ολοκληρωθούν ως τα τέλη Ιουνίου.
Μέχρι τα τέλη Ιουνίου η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει συστήσει και το νέο ταμείο των 50 δισεκατομμυρίων, το οποίο προβλέπεται από το 3ο πρόγραμμα στήριξης. Ως γνωστόν, το παρόν μνημόνιο προβλέπει την πώληση 23 περιουσιακών στοιχείων που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ.
Ειδικοί, στους οποίους απευθύνθηκε η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, εκτιμούν ότι είναι αδύνατη η ολοκλήρωση των εννέα ιδιωτικοποιήσεων εντός του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους.
Οι ίδιοι κύκλοι εκτιμούν ότι -για όσους έχουν γνώση των ρυθμών με τους οποίους κινείται το δημόσιο- οι διαγωνισμοί μάλλον δεν θα έχουν ολοκληρωθεί ούτε μέχρι το τέλος του έτους, αν και δεν αποκλείεται πως κάποια πράγματα δεν θα προχωρήσουν.