Του Απόστολου Σκουμπούρη
Μια νέα μεγάλη έκθεση τουριστική έκθεση που φιλοδοξεί -εν ευθέτω χρόνω- να καταστεί ένα μεγάλο διεθνές brand καθιερώνει στην Αθήνα η ΔΕΘ-Helexpo από την ερχόμενη χρονιά, διευρύνοντας το εκθεσιακό της χαρτοφυλάκιο.
Πρόκειται για την Greek Travel Show (Ελληνικές Διακοπές) που θα διοργανωθεί για πρώτη φορά από τις 19 έως τις 21 Μαΐου του 2017, στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών «Helexpo Maroussi».
Αυτά ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της εταιρείας στη συνάντησή της με δημοσιογράφους, όπου μεταξύ άλλων μίλησαν ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Τάσος Τζήκας και ο Γενικός Διευθυντής κ. Αλέξης Τσαξιρλής.
Όπως τόνισε ο κ. Τζήκας, ο τουρισμός και η τεχνολογία θα είναι το βαρύ πυροβολικό της χώρας μας τα επόμενα χρόνια. Και εμείς, εργαζόμαστε στη Helexpo προς την κατεύθυνση να είμαστε μέσα στις εξελίξεις και να τις οδηγούμε.
Στόχος είναι η Greek Travel Show να γίνει διεθνές σημείο αναφοράς αλλά και να καταστεί η πιο διαδραστική έκθεση, όπου όλοι οι επαγγελματίες του ευρύτερου κλάδου του τουρισμού, να μπορούν να βρίσκουν άμεσα λύσεις αλλά και υποψήφιες... αγορές για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
Η νέα διοργάνωση θα αποτελέσει την B2C (Business to Consumer) εκδοχή της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia», η οποία πραγματοποιείται εδώ και 32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη, ενώ εντάσσεται στο στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη των δράσεών της στην εκθεσιακή αγορά της Αθήνας και εν προκειμένω στο τουριστικό πεδίο.
Οι στόχοι της Greek Travel Show είναι να δώσει τη δυνατότητα σε τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, πετυχαίνοντας άμεσες πωλήσεις στο ευρύ κοινό, αλλά και να ενημερώσει, λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν, τους δυνητικούς ταξιδιώτες για τα τουριστικά πακέτα και τις προσφορές ελκυστικών τιμών από τους εκθέτες.
Στόχος της ΔΕΘ-Helexpo είναι επίσης να πετύχει τη συμμετοχή και των 13 Περιφερειών της ελληνικής επικράτειας, ώστε όλη η τουριστική Ελλάδα να δώσει το «παρών» στη νέα της διοργάνωση. Η Greek Travel Show θα πλαισιώνεται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων, ψυχαγωγικών εκδηλώσεων. Μάλιστα, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, διαμονές σε ξενοδοχεία και πολλά άλλα δώρα.
Μεταξύ των εκθετών θα βρίσκονται τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ξενώνες, δήμοι, Περιφέρειες, κρατικοί Οργανισμοί Τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακές εταιρείες, φορείς του κλάδου, εκδοτικοί οίκοι ειδικού και οικονομικού Τύπου, τουριστικές σχολές, camping, κατασκηνώσεις, επιχειρήσεις τουρισμού, επιχειρήσεις ενοικίασης διαμερισμάτων, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, εκδρομικά σωματεία, περιηγητικές λέσχες, εταιρείες και ενώσεις επιβατηγών πλοίων, υπουργεία και οργανισμοί, τράπεζες, μουσεία, σπήλαια, καζίνο, ιαματικές πηγές, χιονοδρομικά κέντρα, ενώσεις ξεναγών, εταιρείες online κρατήσεων κ.α.
Όπως τόνισε η διοίκηση της Helexpo υπάρχουν προκαταρκτικές συζητήσεις με τη διοίκηση του ΟΑΚΑ που βρίσκεται πίσω από το κτήριο της «Helexpo Maroussi», ώστε να χρησιμοποιείται το πάρκινγκ του σταδίου για τις ανάγκες της έκθεσης, ενώ θα υπάρχουν μίνι bus για τη μεταφορά των επισκεπτών.
Στα 13 εκατ. ευρώ ο φετινός τζίρος
Όπως τόνισαν τα στελέχη της ΔΕΘ-Helexpo η εταιρεία θα κλείσει φέτος με κύκλο εργασιών περί τα 13 εκατ. ευρώ και θα έχει «μια σημαντική κερδοφορία», αποφεύγοντας να δώσουν νούμερο. Μάλιστα, σημείωσαν ότι την τελευταία τριετία ήτοι από το 2013 και εντεύθεν, υπάρχει άνοδος περίπου 35% στον κύκλο εργασιών της Helexpo.