Εντυπωσιακή είναι η αύξηση που καταγράφεται στη συνολική χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της Εθνικής Τράπεζας, αποδεικνύοντας ότι η τράπεζα απαντά με σύγχρονο τρόπο στις ανάγκες των πελατών της, στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται λόγω της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης και της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης.
Ιδιαίτερη δυναμική εμφανίζουν οι υπηρεσίες mobile banking, σε μία τάση που δείχνει να κυριαρχεί στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα καθώς αυξάνονται συνεχώς οι καταναλωτές που επιλέγουν τον συγκεκριμένο τρόπο για να διενεργούν τις καθημερινές τους συναλλαγές. Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον τα καταστήματα διεκπεραιώνουν λιγότερες από το 10% των εγχρήματων συναλλαγών.
Πιο αναλυτικά, μέσα στο 2020 οι συνολικές συνδέσεις στις ψηφιακές πλατφόρμες της Εθνικής Τράπεζας ξεπέρασαν τα 210 εκατομμύρια, με τις συνδέσεις στο mobile banking να διπλασιάζονται σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σήμερα, περίπου 2 εκατομμύρια πελάτες της Εθνικής Τράπεζας κάνουν χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της και ειδικότερα στο mobile banking ο αριθμός των χρηστών ενισχύθηκε σε ποσοστό 100% σε σύγκριση με πέρσι.
Είναι, επίσης, αξιοσημείωτο, πως οι εφαρμογές της Εθνικής Τράπεζας έχουν συγκεντρώσει 3,4 εκατομμύρια downloads σε App Store και Google Play. Μάλιστα, η εφαρμογή mobile banking της Εθνικής κατακτά μία σημαντική πρωτιά, ξεπερνώντας σε downloads οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή ελληνικής τράπεζας.
Η εξέλιξη είναι στρατηγικής σημασίας για την Εθνική Τράπεζα. Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής, κ. Παύλος Μυλωνάς, έχει χαρακτηρίσει μονόδρομο την ανάπτυξη online προϊόντων και την παροχή χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών από ψηφιακές τεχνολογίες, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο συνολικό ψηφιακό μετασχηματισμό της τράπεζας.