Γερά θεμέλια για την πορεία της στο μέλλον θέτει η Σκλαβενίτης, μετά και τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα που κατέγραψε το 2020. Επιστροφή στην κερδοφορία, αύξηση του κύκλου εργασιών και ωρίμανση της επένδυσης που είχε κάνει στο Μαρινόπουλο αποτελούν τα βασικά σημεία του 2020. Για φέτος η εταιρεία αναμένεται να επενδύσει στο ecommerce, ενώ θα πραγματοποιήσει έως τέλος του έτους ανακαινίσεις σε 25 καταστήματα και θα εγκαινιάσει 7 νέα καταστήματα.
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ενισχύθηκε κατά 15% και ανήλθε στα 3,79 δισ. ευρώ το 2020, έναντι 3,28 δισ. ευρώ το 2019. Τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων εκτοξεύθηκαν σε 263,1 εκατ. ευρώ, από 174,4 εκατ. ευρώ, ενώ εκρηκτική αύξηση σημείωσαν τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων. Ειδικότερα διαμορφώθηκαν σε 60,3 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 6,8 εκατ. ευρώ το 2019.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, η αναπτυξιακή δυναμική της Σκλαβενίτης θα διατηρηθεί και φέτος, ενώ στα εντυπωσιακά οικονομικά μεγέθη του 2020 οδήγησε η ιδιαίτερα αυξημένη καταναλωτική ζήτηση για βασικά αγαθά λόγω της πανδημίας, η ωρίμανση της επένδυσης από την εξαγορά της Μαρινόπουλος το 2017 , το διευρυμένο δίκτυο σούπερ μάρκετ της εταιρείας με 426 Καταστήματα πανελλαδικά και οι ανταγωνιστικές τιμές των προϊόντων που διαθέτει.
Η εταιρεία θέτει στο επίκεντρο του στρατηγικού της σχεδιασμού την επέκταση του ηλεκτρoνικού εμπορίου, ενώ έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ από το 2017 που επικεντρώθηκαν:
- στην ανακαίνιση άνω των 300 Καταστημάτων
- στη δημιουργία 5 νέων Καταστημάτων
- στην ανάπτυξη νέων τμημάτων στα Hypermarkets πανελλαδικά, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών της.
- στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ μέσω της εισόδου της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- στην υλοποίηση των απαραίτητων υποδομών, όπως η δημιουργία νέου Κέντρου Διανομής Παραγγελιών στην Πέτρου Ράλλη και η ανακαίνιση του υπάρχοντος στον Γέρακα.
- στην ενοποίηση βασικών συστημάτων μέσω εγκατάστασης και λειτουργίας ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος SAP ERP.
Το 2021 παραμένει μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις για το λιανεμπόριο τροφίμων, καθώς η πανδημία συνεχίζεται, ενώ η αγορά βρίσκεται σε μία συνεχή πίεση παγκοσμίως, λόγω των ανατιμήσεων σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και της αύξησης του κόστους ενέργειας. Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει να διαθέτει χαμηλές τιμές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, καταβάλλοντας σημαντική προσπάθεια απορρόφησης μέρους των ανατιμήσεων.
Τέλος, η Σκλαβενίτης θέτει στο κέντρο της πολιτικής της τη στήριξη των εργαζομένων της. Έτσι λοιπόν, μέσω της νέας Επιχειρησιακής Σύμβασης Εργασίας, η οποία έχει ισχύ έως 31 Ιανουαρίου 2023, το συνολικό πακέτο παροχών ξεπερνάει τα 15,7 εκατ. ευρώ και μεταξύ άλλων προβλέπει αύξηση μισθού 3% και επιπλέον παροχές για πάνω από 24.000 εργαζομένους, καθώς και αύξηση του βασικού μισθού