Σούπερ μάρκετ: FMCGs και είδη bazaar αγοράζουν οι καταναλωτές – Οι επιπτώσεις των ανατιμήσεων
Αύξηση των πωλήσεων σημείωσαν τα σούπερ μάρκετ το καλοκαίρι κατά 5,7% σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν στα προϊόντα FMCGs και ειδών bazaar, όπως ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές και είδη κήπου. Την ίδια στιγμή οι αυξήσεις των πρώτων υλών δημιουργούν πιέσεις στους retailers, οι οποίοι υιοθετούν την πολιτική των εκπτώσεων στους συνεπείς προμηθευτές.