Στα €1,32 δισ. τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις για την Coca-Cola HBC

Στα €1,32 δισ. τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις για την Coca-Cola HBC

Στα 1,32 δισ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις της Coca-Cola HBC στο πρώτο τρίμηνο του 2016, σημειώνοντας μείωση κατά 2,7% από τα 1,35 το περυσινό πρώτο τρίμηνο. 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο διαμορφώθηκαν στα 3 δισ. ευρώ από τα 3,08 δισ. ευρώ, επηρεαζόμενα από υποτιμούμενα νομίσματα των αναδυόμενων αγορών καθώς και το ισχυρό ευρώ. Ωστόσο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ενισχύθηκαν κατά 2% στα 3 δισ. ευρώ από τα 2,94 δισ. ευρώ.

Όπως σημειώνει η Coca-Cola, ο όγκος πωλήσεων στη διάρκεια του τριμήνου παρέμεινε σταθερός ενώ καταγράφηκε βελτίωση στην υποκείμενη τάση αύξησης του όγκου πωλήσεων στις αναπτυγμένες και αναδυόμενες αγορές. Καλές επιδόσεις καταγράφηκαν σε Νιγηρία, Ρουμανία και Πολωνία, οι οποίες αντιστάθμισαν τις χαμηλές επιδόσεις στη Ρωσία. Καλές επιδόσεις κατέγραψαν επίσης τα κύρια σήματα ανθρακούχων αναψυκτικών καθώς και τα εμφιαλωμένα νερά και ποτά ενέργειας.

Στις αναπτυγμένες αγορές, ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 2,7% ενώ συνεχίστηκε η θετική πορεία των πωλήσεων στην Ιταλία. Σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, οι τιμές των προϊόντων μας αυξήθηκαν οριακά στη συγκεκριμένη αγορά σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, παρά τη διατήρηση του περιβάλλοντος αποπληθωρισμού που επικράτησε σε ορισμένες χώρες.

Στις αναπτυσσόμενες αγορές, αύξηση κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες και τις χώρες, οδηγώντας σε συνολική αύξηση 1,9%, παρά την υψηλότερη συγκριτική βάση. Οι ενέργειες αύξησης των τιμών των προϊόντων μας εξακολουθούν να αποφέρουν περιορισμένα αποτελέσματα, ειδικά στη Δημοκρατία της Τσεχίας και την Πολωνία.

Στις αναδυόμενες αγορές, ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων με τη σημαντική συνδρομή της Νιγηρίας η οποία σημείωσε αύξηση του όγκου πωλήσεων στο χαμηλό επίπεδο του εύρους 10-20% σε ένα εποχιακά σημαντικό τρίμηνο. Στη Ρωσία, οι πωλήσεις μας μειώθηκαν με χαμηλότερο ρυθμό από αυτόν της αγοράς που συνεχίζει να συρρικνώνεται, ενώ ο όγκος πωλήσεων μας συνεχίζει να υποχωρεί σε όλες τις κατηγορίες με την εξαίρεση της Coke Zero και των ποτών ενέργειας.

Ο κ. Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Η χρονιά ξεκίνησε καλά με τις πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο να κινούνται στα προσδοκώμενα επίπεδα. Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες είχαν θετικά αποτελέσματα βελτιώνοντας έτσι τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2%.

Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές διατηρείται η τάση βελτίωσης του όγκου πωλήσεων, ενώ στις αναπτυγμένες αγορές παρατηρείται βελτίωση των τιμών σε συγκρίσιμη βάση. Επίσης, παρατηρείται μικρή βελτίωση στις τάσεις αύξησης των τιμών των προϊόντων μας στις αναπτυσσόμενες αγορές, παρά τις σχετικές δυσκολίες στη διάρκεια του τριμήνου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι υλοποιούμε τις κατάλληλες πρωτοβουλίες ώστε να συνεχιστεί η βελτίωση της θέσης μας και στην υπόλοιπη χρονιά».

Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση του ομίλου.