Η United Parcel Service ενισχύει τα κέρδη της εκμεταλλευόμενη την αυξανόμενη ζήτηση των υπηρεσιών της που τροφοδοτείται από την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στο 14% των πωλήσεων το β’ τρίμηνο, ανέφερε η UPS σε ανακοίνωση την Τρίτη. Η Wall Street ανέμενε 13,2%, με βάση τον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών που συνέταξε το Bloomberg.
Υπό τη διευθύνουσα σύμβουλο Κάρολ Τομέ, η UPS έχει περιορίσει το κόστος κι εστιάζει σε πακέτα υψηλού περιθωρίου στο πλαίσιο της στρατηγικής της «καλύτερα, όχι μεγαλύτερα».
«Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, συνεχίσαμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική μας, που μας επέτρεψε να αξιοποιήσουμε τις καλύτερες διαθέσιμες ευκαιρίες και να καταγράψουμε ρεκόρ επιδόσεις», πρόσθεσε η Τομέ.
Η UPS προβλέπει ένα ετήσιο περιθώριο λειτουργικού κέρδους 12,7%, παρόμοιο με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αλλά χαμηλότερο από το β’ τρίμηνο.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη της UPS αυξήθηκαν στα 3,06 δολάρια ανά μετοχή το β’ τρίμηνο. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει 2,83 δολάρια. Οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 14% στα 23,4 δισ. δολάρια, δηλαδή έμειναν εντός των εκτιμήσεων.