Την αντίθεσή του για την δημιουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι, που όπως υποστήριξε, θα κοστίσει πολύ ακριβά, εξέφρασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Τσιρώνης, προτείνοντας την αξιοποίηση και τον εκσυγχρονισμό του υφιστάμενου αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» με κατασκευή λοξού αεροδιαδρόμου. Δήλωσε μάλιστα, πως αν γίνει ονομαστική ψηφοφορία, εκείνος θα καταψηφίσει.
Απαντώντας στην κριτική του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Σπίρτζης αντέτεινε ότι «έχουμε και εμείς τις ίδιες περιβαλλοντικές ανησυχίες», ενώ απέρριψε τους ισχυρισμούς του κ. Τσιρώνη ότι το νέο αεροδρόμιο θα κοστίσει ακριβά, αντιτείνοντας ότι θα έχει συνολικό κόστος 500 εκατ. ευρώ, όταν τα μέτρα επέκτασης του αεροδρομίου στη Θεσσαλονίκη κόστισαν 250 εκ. ευρώ.
«Είναι σεβαστές οι ανησυχίες, αλλά υπάρχουν και τουριστικά συμφέροντα και συμφέροντα ανταγωνισμού. Εμείς είμαστε πραγματικά περήφανοι που ένα τέτοιο έργο προχωράει στην Κρήτη», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης.
Παράλληλα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Σπίρτζης προανήγγειλε βελτιωτικές αλλαγές για τις αποζημιώσεις σε όσους είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες και απαλλοτριώνονται πάνω από 75% των οικοπέδων τους λόγω του νέου αεροδρομίου.
Από την πλευρά του ο εισηγητής της ΝΔ Κώστας Αχ. Καραμανλής, απευθυνόμενος στον κ. Σπίρτζη, ανέφερε: «Καλωσορίζω τον υπουργό στον κόσμο της ελεύθερης αγοράς, και τον εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ στον κόσμο της πραγματικότητας, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ υπήρξε πολέμιος του έργου στο Καστέλι», ενώ υπογράμμισε ότι την τελευταία 4ετία οι επενδύσεις έχουν εξαφανιστεί και τα έργα υποδομής έχουν περιοριστεί κατά πολύ, ενώ κατηγόρησε το ΣΥΡΙΖΑ ότι ως αντιπολίτευση ήταν πολέμιος και εμπόδιζε όλες τις εμβληματικές επενδύσεις, όπως το Ελληνικό, τον οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος και την αξιοποίηση του λιμανιού του Πειραιά από τη Cosco.