Κ. Αχ. Καραμανλής: Ο ΣΥΡΙΖΑ φοβάται τη σύγκριση και επιλέγει την τυφλή σύγκρουση
Eurokinissi
Eurokinissi

Κ. Αχ. Καραμανλής: Ο ΣΥΡΙΖΑ φοβάται τη σύγκριση και επιλέγει την τυφλή σύγκρουση

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει την τυφλή σύγκρουση επειδή φοβάται τη σύγκριση με τη ΝΔ κι επειδή γνωρίζει ότι οι Έλληνες πολίτες επιλέγουν το σχέδιο και την υπεύθυνη πολιτική ενώ συγκρίνουν την τετραετία Τσίπρα με τους 42 μήνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής ανέτρεξε στη συγκυρία κατά την οποία ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε την πρόταση δυσπιστίας προς την κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός βρισκόταν στην Κρήτη και επισκεπτόταν σπουδαία έργα (του Βορείου Οδικού Άξονα, του αεροδρομίου στο Καστέλι), προκειμένου να καταδείξει, όπως είπε, τη μεγάλη διαφορά των δύο πλευρών: Της μίας των έργων που αλλάζουν τη ζωή των πολιτών και της άλλης της μιζέριας, του λαϊκισμού, της τοξικής και επικίνδυνης δημαγωγίας.

«Και σκεφτόμουν, ότι αυτή ακριβώς είναι η διαφορά μας. Από τη μία πλευρά, εμείς μιλάμε με συγκεκριμένα έργα. Κι από την άλλη, την ίδια ώρα, στον ΣΥΡΙΖΑ επιδίδονται ακατάσχετα στη μόνη πολιτική που γνωρίζουν: Αντιπολιτευτική μιζέρια, λαϊκισμό, τοξική και επικίνδυνη δημαγωγία. Αυτή είναι η διαφορά μας», τόνισε ο κ. Καραμανλής. 

Αναφερόμενος στην υπόθεση των υποκλοπών, είπε πως για την αξιωματική αντιπολίτευση αποτελεί απλώς μια πρόφαση, θεωρώντας πως αν είχε πραγματική αγωνία για το θέμα, θα ξεκινούσε πρώτα απ' όλα από τις υποκλοπές που γίνονταν επί των ημερών της δικής της διακυβέρνησης.

Απεναντίας, ανέφερε ότι η κυβέρνηση αυτή ήταν που ζήτησε εξαρχής την πλήρη διαλεύκανση και των παρακολουθήσεων, αλλά και των διαρροών τους, αναγνώρισε ότι η υπόθεση είναι σοβαρή και επικίνδυνη για τους δημοκρατικούς θεσμούς, ο ίδιος ο πρωθυπουργός ανέλαβε την ευθύνη και αναγνώρισε το λάθος, υπήρξαν παραιτήσεις και εν τέλει είναι αυτή η κυβέρνηση που δημιούργησε ένα νέο, συμπαγές θεσμικό πλαίσιο που θωρακίζει τη λειτουργία της ΕΥΠ από εδώ και πέρα. Την ίδια ώρα, όπως είπε ο κ. Καραμανλής, η συνεισφορά του ΣΥΡΙΖΑ ήταν κραυγές, δημαγωγία και πολιτική του πεζοδρομίου. 

Σχετικώς με τις αναφορές των στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο κράτος δικαίου, ο κ. Καραμανλής αντέτεινε τα έργα και τις ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ στο υπουργείο που σήμερα ο ίδιος είναι επικεφαλής, όταν "στον βωμό του ΣΥΡΙΖΑ channel, το πολύπαθο έργο της Πατρών- Πύργου κινδύνευσε να μην γίνει ποτέ". 

«Το έργο που ήρθε η δική σας κυβέρνηση να το σταματήσει, να το σπάσει σε κομματάκια και να το επαναπροκηρύξει. Γιατί; Για να ευνοήσετε τον εθνικό σας εργολάβο και κομματικό σας καναλάρχη. Άλλο που η ζωή τα έφερε αλλιώς και τώρα τον έχετε απέναντί σας. Και ευτυχώς ήρθε η δική μας κυβέρνηση να σώσει το έργο και να το κάνει πραγματικότητα, όπως και τόσα άλλα», είπε απευθυνόμενος στα έδρανα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και κατέληξε: "Να γιατί οι πολίτες γυρνούν την πλάτη στην τοξικότητά σας. Να γιατί γυρνούν την πλάτη πλέον στο λαϊκισμό σας".

Επιπλέον, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε αναλυτικά στα "χειροπιαστά έργα και συγκεκριμένα νούμερα" που καταδεικνύουν - όπως παρατήρησε - τη διαφορά της κυβέρνησης της ΝΔ με αυτή του ΣΥΡΙΖΑ: "Εμείς, τριάμισι χρόνια τώρα πάμε τη χώρα σταθερά μπροστά και ταυτόχρονα αντιμετωπίζουμε με επιτυχία τη μία μετά την άλλη, μεγάλες διεθνείς κρίσεις, δουλεύουμε με σχέδιο και φέρνουμε αποτελέσματα, όχι στα λόγια, αλλά στην πράξη.

Και αυτός είναι ο λόγος που ασφαλώς η Βουλή, αύριο το απόγευμα θα ανανεώσει την εμπιστοσύνη της στην κυβέρνησή μας. Κι ακόμα πιο σημαντικό, αυτός είναι ο λόγος που και οι πολίτες, σε λίγους μήνες, στις εκλογές, θα ανανεώσουν και αυτοί την εμπιστοσύνη τους στην κυβέρνησή μας. Γιατί αυτή η εθνική προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί. Και θα συνεχιστεί".  

Σύγκριση με στοιχεία στις υποδομές και τις αστικές συγκοινωνίες 

Ο κ. Καραμανλής συνέκρινε χειροπιαστά έργα και συγκεκριμένα νούμερα, από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

«Σχεδιάσαμε και υλοποιούμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο έργων ύψους άνω των 13 δισ.  Σε τριάμισι χρόνια δημοπρατήσαμε έργα πάνω από 10 δισ. Υλοποιούνται ήδη έργα σχεδόν 5 δισ. Τόσα πολλά έργα, σε τόσο σύντομο χρόνο, δεν έχουμε ξαναδεί στην Ελλάδα ποτέ στο παρελθόν. Εσείς, σε 4,5 χρόνια, ξέρετε πόσα έργα συμβασιοποιήσατε; 800 εκατομμύρια ευρώ… Αυτή είναι η διαφορά μας», τόνισε ο κ. Καραμανλής. 

Όσον αφορά στις αστικές συγκοινωνίες, επισήμανε ότι: «Στην Αθήνα από 850 οχήματα, σήμερα έχουμε 1.310. Στη Θεσσαλονίκη από 235, σήμερα έχουμε 460. Αυξήσαμε με ανάταξη τους διαθέσιμους συρμούς Μετρό κατά 19% και μειώσαμε τις χρονοαποστάσεις κατά 2 με 3 λεπτά. Τους επόμενους μήνες ξεκινούν να έρχονται 650 νέα, πράσινα λεωφορεία μηδενικών ρύπων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Και το πιο σημαντικό: Δημιουργήσαμε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης. 

Εσείς, σε 4,5 χρόνια, δεν πήρατε ούτε ένα λεωφορείο! Δεν προσθέσατε ούτε έναν συρμό! Δεν κάνατε ούτε μία πρόσληψη! Αυξήσατε μόνο την τιμή του εισιτηρίου».

Υπενθύμισε επίσης ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας υπέγραψε συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ενώ η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προέβαινε σε συστηματικό εμπαιγμό των εργαζομένων.

Όραμα και πράξεις για να γίνει η Ελλάδα κόμβος υποδομών, μεταφορών και ενέργειας 

«Στην πολιτική, όλοι λένε ότι έχουν κάποιο όραμα. Αρκετοί μπορεί να έχουν και κάποιο σχέδιο. Λίγες κυβερνήσεις όμως είναι αυτοί που το υλοποιούν. Εμείς αυτό ακριβώς κάνουμε. Δεν μένουμε στα λόγια. Δουλεύουμε και υλοποιούμε το σχέδιό μας», υπογράμμισε επίσης ο κ. Καραμανλής. 

«Είναι εύκολο να μιλάμε, γενικά κι αόριστα, για παράδειγμα, πώς θα γίνει η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Εμείς όμως υλοποιούμε τα μεγάλα έργα, όπως το Μετρό και το flyover. Εμείς συνδέουμε το λιμάνι με το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο. Κάνουμε τα έργα που αναβαθμίζουν την πόλη και της δίνουν διεθνή ρόλο», ανέφερε. 

«Αλλά και στην Αθήνα, επεκτείνουμε μετά από χρόνια το δίκτυο Μετρό, τον Προαστιακό, ενώ προχωράμε και τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού», συνέχισε και πρόσθεσε: «Ταυτόχρονα, δε μένουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ίσως είναι από τις λίγες φορές που βλέπουμε τόσα έργα υποδομών να γίνονται στην περιφέρεια: Πάτρα–Πύργος, ΒΟΑΚ, Άκτιο–Αμβρακία, Ε65, νέα Περιφερειακή Αλεξανδρούπολης, Δράμα–Αμφίπολη, το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα, ύψους 4,5 δισ. ευρώ, κι ακόμα έργα υδροδοτικά, αρδευτικά, εγγειοβελτιωτικά».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε: «Μετατρέπουμε την Ελλάδα σε διεθνή κόμβο υποδομών και μεταφορών και - πιο επίκαιρα - και ενέργειας. Δείτε τι κάνουμε στο Λιμάνι Αλεξανδρούπολης Πως συνδέουμε στρατηγικά τα λιμάνια του βορρά με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας. Πως καθιστούμε τη χώρα μας επίκεντρο των συνδυασμένων μεταφορών».

Η συμβολή των έργων υποδομών σε ανάπτυξη και απασχόληση

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μίλησε με αριθμούς για τα αποτελέσματα της πολιτικής της Κυβέρνησης όσον αφορά στην ανάπτυξη και την απασχόληση. «Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΟΒΕ το ποσοστό των επενδύσεων σε κατασκευαστικά έργα θα φτάσει στο 8,1% του ΑΕΠ το 2025, όταν το 2020 ήταν μόνο στο 4%», ανέφερε και πρόσθεσε: «Το αποτέλεσμα της δουλειάς μας, αντιστοιχεί σε 150.000 έμμεσες και άμεσες θέσεις απασχόλησης». 

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι τα τελευταία τρεισήμισι χρόνια η Ελλάδα από ουραγός έγινε πρωτοπόρος στην ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τόνισε ότι ο ρόλος των υποδομών υπήρξε καταλυτικός για την αύξηση των θέσεων εργασίας στη χώρα. Και εκτίμησε ότι η Βουλή αύριο το απόγευμα θα ανανεώσει την εμπιστοσύνη της στην Κυβέρνηση και οι πολίτες, σε λίγους μήνες, στις εκλογές, και πάλι θα εμπιστευτούν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και θα ανανεώσουν την εμπιστοσύνη τους στη Νέα Δημοκρατία.