ΣΥΡΙΖΑ σε ΕΣΗΕΑ: Το σποτ έτυχε... ευρύτατης αποδοχής

ΣΥΡΙΖΑ σε ΕΣΗΕΑ: Το σποτ έτυχε... ευρύτατης αποδοχής

Μετά τις έντονες αντιδράσεις για το διαφημιστικό σποτ του ΣΥΡΙΖΑ που έδειχνε να πέφτουν από ψηλά χαρτονομίσματα πάνω σε δημοσιογράφο, αντιπροσωπεία της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισκέφθηκε τη δημοσιογραφική ένωση ΕΣΗΕΑ για το θέμα, υποστηρίζοντας πως «το σποτ έτυχε ευρύτατης κοινωνικής αποδοχής».

Όπως ισχυρίστηκαν μετά το πέρας της συνάντησης οι αντιπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ κ.κ. Πάνος Σκουρλέτης, Αλέξης Χαρίτσης και Δημήτρης Στούμπος σε κοινή δήλωσή τους: «είναι απολύτως σαφές ότι στο στόχαστρό του τίθεται η κυβερνητική επιχείρηση περαιτέρω χειραγώγησης των ΜΜΕ και κατ’ επέκταση της κοινής γνώμης, με την αδιαφανή διάθεση 20 εκατ. ευρώ για τις καμπάνιες της πανδημίας, για τα οποία ακόμη δεν γνωρίζουμε με ποιους όρους και προϋποθέσεις δαπανήθηκαν, ούτε το ακριβές ύψος των ποσών που δόθηκαν σε κάθε Μέσο ενημέρωσης».

Για το λόγο αυτό, υποστήριξαν, «πιστεύουμε ότι αυτός είναι και ο λόγος που το σποτ έτυχε ευρύτατης κοινωνικής αποδοχής, καθώς οι πολίτες ξεχώρισαν τους συμβολισμούς της διαπλοκής, η οποία δεν έχει και δεν μπορεί να έχει σχέση με την πλειονότητα των δημοσιογράφων».

Εν συνεχεία εξήραν το έργο και τη συμβολή των δημοσιογράφων στην ενημέρωση των πολιτών, μίλησαν για τα εργασιακά προβλήματα των εργαζομένων στον Τύπο και τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης που έπληξε τον δημοσιογραφικό κλάδο, διαβεβαιώνοντας ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ έχει διαχρονικά σταθεί στο πλευρό των εργαζομένων του Τύπου».