Οι σχεδιαστές και οι ψηφιακοί δημιουργοί είναι απόλυτα αισιόδοξοι για το AI και τον αντίκτυπο του στις επιχειρήσεις τους, με πολλούς από αυτούς να είναι ενθουσιασμένοι και με τα μετασχηματιστικά οφέλη της τεχνολογίας, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Τα δεδομένα από σχεδόν 5.000 δημιουργούς που εξασφάλισε η Monotype, προσπάθησαν να ερευνήσουν την απειλή που αισθάνονται μερικοί από την Τεχνητή Νοημοσύνη - μια ανησυχία που αρχικά συμμερίζονταν πολλοί εργαζόμενοι, σύμφωνα με το techradar.
Τουλάχιστον εννέα στους 10 (91%) εργαζόμενους, υποστήριξαν ότι τα εργαλεία AI είναι ευεργετικά για τα δημιουργικά τους καθήκοντα, υποδηλώνοντας ότι η αυτοματοποίηση μπορεί να βοηθήσει, σε ένα βαθμό, στην επιτάχυνση της ροής της εργασίας αλλά και στο να απελευθερώσει χρόνο, ο οποίος μπορεί να αφιερωθεί σε δημιουργική εργασία, αντί σε κάποια τυπικά καθήκοντα.
Εργαζόμενοι: «Οπαδοί» της Τεχνητής Νοημοσύνης και της αυτοματοποίησης
Περισσότερο από το ένα τρίτο (34%) των ερωτηθέντων, δήλωσε αισιόδοξο για την Τεχνητή Νοημοσύνη, σε σύγκριση με τον έναν στους πέντε (21%) που δήλωσε απαισιόδοξος. Ένα επιπλέον 23%, δήλωσε ότι είναι ουδέτερο, ενώ το 18% ήταν αναποφάσιστο και το 4% επέλεξε «άλλο».
«Αυτή η νέα έρευνα από τη Monotype αμφισβητεί την επικρατούσα άποψη ότι οι περισσότεροι εργαζόμςενοι είναι κατά κάποιο τρόπο εγγενώς 'αντι-AI'», σημείωσε ο CEO της Monotype, Ninan Chacko.
Οι ερωτηθέντες της έρευνας αποκάλυψαν επίσης, ότι η οπτικοποίηση της τυπογραφίας σε πραγματικά σενάρια (45%), η πρόταση συνδυασμών γραμματοσειρών (45%), η επιτάχυνση των πιο συνηθισμένων στοιχείων της ροής εργασίας (43%) και η βελτίωση της ανακάλυψης νέων γραμματοσειρών (43%), είναι όλα οφέλη της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Η Senior Director of Partner Experience and Inventory Lifecycle, Μαίρη Κάθριν Πφλαγκ πρόσθεσε: «Η έρευνά μας δείχνει ότι οι δημιουργοί θεωρούν την επιλογή γραμματοσειράς ως ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της δημιουργικής τους διαδικασίας, και τα εργαλεία της Monotype μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως η αναζήτηση και η αντιστοίχιση γραμματοσειρών, βοηθούν τους σχεδιαστές να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις και ταχύτερα».
Επιπλέον, η έρευνα υπογραμμίζει την αυξανόμενη επικράτηση του λογισμικού που βασίζεται σε συνδρομές, με το 89% να πληρώνει για τουλάχιστον μία πλατφόρμα και ο μέσος εργαζόμενος να πληρώνει για τέσσερις. Λογισμικά όπως Adobe Creative Cloud, Canva, Shutterstock, Picsart, Kittl, Monotype Fonts αναδείχθηκαν ως οι δημοφιλείς επιλογές.
«Οι περισσότεροι δημιουργοί και σχεδιαστές είναι θετικοί απέναντι στις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης και των εργαλείων που υποστηρίζονται από αυτή, για τη δουλειά τους, και κατανοούν τη δύναμή της να εκδημοκρατίσει τον σχεδιασμό μέσω της ενίσχυσης και της επιτάχυνσης της ανθρώπινης δημιουργικότητας», πρόσθεσε ο Τσάκο.