Διαθέσιμη σε περισσότερες χώρες εκτός των ΗΠΑ είναι από σήμερα (12/7) η μάσκα «μικτής πραγματικότητας», Vision Pro της Apple.
Έπειτα από το ντεμπούτο του headset στις ασιατικές αγορές - Κίνα, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία και Σιγκαπούρη - στις 28 Ιουνίου, από σήμερα διατίθεται σε καταστήματα στην Αυστραλία, Καναδά, Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα της Apple στο Λονδίνο στη Regent Street, οι πελάτες έκλεισαν θέσεις για δοκιμή του προϊόντος (demo).
Για καθιερωμένο προϊόν όπως τα iPhone, συνήθως οι άνθρωποι μπορούν απλώς να προπαραγγείλουν online. Στην περίπτωση όμως του Vision Pro πραγματοποιούνται επιδείξεις, ώστε η Apple να πείσει όλο και περισσότερους πελάτες γιατί πρέπει να δώσουν 3.499 δολάρια για τα ακουστικά της.
Ο Bryan Ma, αντιπρόεδρος της International Data Corporation, δήλωσε ότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι υπάρχει τεράστιος ενθουσιασμός για το Vision Pro, καθώς πρόκειται για «μια σχετικά νέα κατηγορία προϊόντων που απέχει πολύ από το mainstream». Εκτός αυτού, πρόκειται επίσης για ένα προϊόν «που προέρχεται από την Apple, της οποίας η υλοποίηση είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό».
Ωστόσο, η πρόκληση είναι αν η Apple μπορεί να διατηρήσει τις πρώτες εβδομάδες ενθουσιασμού και να τις μετατρέψει σε βιώσιμες πωλήσεις, δήλωσε ο Ma.
«Αυτό θα είναι δύσκολο, δεδομένου όχι μόνο της τρέχουσας τιμής, αλλά και του γεγονότος ότι το σύστημα των εφαρμογών και των περιπτώσεων χρήσης εξακολουθεί να εξελίσσεται», δήλωσε ο Ma σε σχόλια που έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Vision Pro Persona (Credit: Apple)
Η αντίδραση του ανταγωνισμού
Κατά το πρώτο τρίμηνο, η Meta διατήρησε την πρώτη θέση στην αγορά ακουστικών μικτής/εικονικής πραγματικότητας, ενώ η πρόσφατη είσοδος της Apple την ώθησε στο Νο 2, σύμφωνα με έκθεση της IDC που δημοσιεύθηκε στις 18 Ιουνίου. Η ByteDance, η Xreal και η HTC ήταν επίσης στην πρώτη πεντάδα.
«Τόσο το Meta's Quest 3 όσο και το Vision Pro βοήθησαν στην εκπαίδευση των χρηστών και δελέασαν τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν περιεχόμενο μικτής πραγματικότητας, αναμειγνύοντας τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο», δήλωσε η IDC.
Πηγή: CNBC