Το Twitter έχει εφαρμόσει προσωρινά όρια ανάγνωσης για να αντιμετωπίσει τα «ακραία επίπεδα» απόσυρσης δεδομένων και χειραγώγησης του συστήματος, δήλωσε ο Ίλον Μασκ σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης το Σάββατο.
Οι επαληθευμένοι λογαριασμοί περιορίζονται προσωρινά στην ανάγνωση 6.000 αναρτήσεων την ημέρα, ανέφερε ο Μασκ σε ανάρτησή του, προσθέτοντας ότι οι μη επαληθευμένοι λογαριασμοί και οι νέοι μη επαληθευμένοι λογαριασμοί περιορίζονται στην ανάγνωση 600 αναρτήσεων την ημέρα και 300 αναρτήσεων την ημέρα αντίστοιχα.
To address extreme levels of data scraping & system manipulation, we’ve applied the following temporary limits:
— Elon Musk (@elonmusk) July 1, 2023
- Verified accounts are limited to reading 6000 posts/day
- Unverified accounts to 600 posts/day
- New unverified accounts to 300/day
Σημειώνεται πως το Twitter απαιτεί πλέον από τους χρήστες να έχουν λογαριασμό στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να βλέπουν tweets, μια κίνηση που ο ιδιοκτήτης του, Έλον Μασκ, χαρακτήρισε «προσωρινό μέτρο έκτακτης ανάγκης».
Οι χρήστες που προσπαθούν να δουν περιεχόμενο που έχει αναρτηθεί στην πλατφόρμα θα πρέπει πλέον να εγγράφονται σε αυτήν ή να συνδέονται στον λογαριασμό τους για να δουν τα αγαπημένα τους tweets. Μέχρι πρόσφατα, κάποιος που δε διατηρούσε λογαριασμό στο Twitter μπορούσε να δει ελεύθερα τα tweets.
«Μας λεηλατούσαν τα δεδομένα τόσο πολύ που υποβαθμιζόταν η υπηρεσία για τους κανονικούς χρήστες», έγραψε ο Μασκ σε tweet.
Ο δισεκατομμυριούχος έχει εκφράσει επίσης στο παρελθόν τη δυσαρέσκειά του για τις εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης, όπως η OpenAI και άλλες που χρησιμοποιούν τα δεδομένα του Twitter για να εκπαιδεύσουν τα γλωσσικά τους μοντέλα.
Η εταιρεία έχει δρομολογήσει μια σειρά μέτρων για να φέρει πίσω τους διαφημιστές που εγκατέλειψαν την πλατφόρμα υπό την ιδιοκτησία του Μασκ και να αυξήσει τα έσοδα από τις συνδρομές, καθιστώντας τα «σημάδια ελέγχου επαλήθευσης», μέρος του προγράμματος Twitter Blue.
Νωρίτερα μέσα στον μήνα, το Twitter είχε ανακοινώσει σχέδια να επικεντρωθεί σε συνεργασίες βίντεο, δημιουργών και εμπορίου για την αναζωογόνηση των δραστηριοτήτων της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης πέρα από την ψηφιακή διαφήμιση.
Το Twitter έχει επίσης αρχίσει να χρεώνει τους χρήστες για την πρόσβαση στη διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών (API), που χρησιμοποιείται από εφαρμογές τρίτων και ερευνητές.