Η Amazon, θέλοντας να παραμείνει ανταγωνιστική στον χώρο των e-shops, μετά τη θριαμβευτική παρουσία που έχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα Shein και Temu, δημιουργεί το δικό της, με εκπτωτικά προϊόντα χαμηλού κόστους, το Amazon Haul.
Όπως αναφέρει το ΤechCrunch, το κατάστημα Amazon Haul, το οποίο προς το παρόν διατίθεται αποκλειστικά σε εφαρμογή γα κινητά τηλέφωνα ή στο πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο για κινητά, προσφέρει παρόμοια αντικείμενα μαζικής παραγωγής με έκπτωση, τα περισσότερα από τα οποία αποστέλλονται από την Κίνα.
Μάλιστα, ακόμη και η Amazon που διέπεται από τη φήμη των γρήγορων παραδόσεων των παραγγελιών, στην προκειμένη περίπτωση δεν μπορεί να μειώσει το χρόνο που απαιτείται για να φτάσουν αυτά τα προϊόντα στον προορισμό τους.
Η κεντρική σελίδα του Amazon Haul μοιάζει πολύ με αυτήν του Shein και Τemu ως προς τον σχεδιασμό της.
Ειδικότερα, τα αντικείμενα εμφανίζονται σε πλέγματα, αντί της τυπικής λίστας της Amazon, και οι χρόνοι αποστολής και οι βαθμολογίες με αστέρια δεν είναι ορατοί εκτός αν κάνετε κλικ σε ένα αντικείμενο.
Ορισμένα αντικείμενα επισημαίνονται με emojis , π.χ. μπορείτε να δείτε ένα emoji φωτιάς που δηλώνει ότι η τιμή για ένα πακέτο τριών σακουλών πλυντηρίου αξίας 2,89 δολαρίων είναι «υπερβολικά χαμηλή».
Όπως και οι ανταγωνιστές του, το Amazon Haul πουλάει και ρούχα.
«Ενώ η Amazon συνεχίζει να προσφέρει πάνω από 300 εκατομμύρια προϊόντα με γρήγορη, δωρεάν παράδοση για τα μέλη του Prime [...] ακούμε επίσης από τους πελάτες ότι μερικές φορές θα ήθελαν να ψωνίσουν προϊόντα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, ακόμη και αν κάποια από αυτά κάνουν μία έως δύο εβδομάδες για να φτάσουν», έγραψε η Amazon σε μια ανάρτηση στο blog της.
Ένας κίνδυνος για τη Shein και την Temu είναι ότι οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην Amazon, ασχέτως που η εταιρεία συνεργάζεται με παρόμοιους, κυρίως κινέζους πωλητές προϊόντων μαζικής παραγωγής.
Ωστόσο, η Amazon ισχυρίζεται ότι ελέγχει τους πωλητές εκ των προτέρων, και αν οι πελάτες θέλουν να επιστρέψουν την αγορά τους, μπορούν να το κάνουν δωρεάν εντός 15 ημερών, εφόσον το προϊόν είναι άνω των 3 δολαρίων.
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Appfigures, η πιο δημοφιλής εφαρμογή μεταξύ των Αμερικανών χρηστών ηλικίας 18 έως 24 ετών ήταν η Temu, με σχεδόν 42 εκατομμύρια λήψεις σε αυτή τη δημογραφική ομάδα μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου 2024.
Για το Shein, η εκτίμηση αυτή είναι περίπου 14,7 εκατομμύρια λήψεις, αν και είναι πιθανό η διαφορά στους αριθμούς λήψεων να είναι τόσο μεγάλη, επειδή οι χρήστες της Gen Z έχουν ήδη κατεβάσει το Shein, το οποίο υπάρχει περισσότερο καιρό από το Temu.