Το Νetflix ανακοίνωσε πως μειώνει το κόστος της υπηρεσίας της σε περισσότερες από 30 χώρες, καθώς προσπαθεί να προσελκύσει πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Οι μειώσεις τιμών της εταιρείας streaming αφορούν χώρες της Μέσης Ανατολής, όπως η Υεμένη, η Ιορδανία, η Λιβύη και το Ιράν, αγορές της υποσαχάριας Αφρικής, όπως η Κένυα, και ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Κροατία, η Σλοβενία και η Βουλγαρία.
Στη Λατινική Αμερική, χώρες όπως η Νικαράγουα, ο Ισημερινός και η Βενεζουέλα είδαν επίσης μειώσεις στο κόστος συνδρομής, όπως και κάποιες της Ασίας, όπως η Μαλαισία, η Ινδονησία, η Ταϊλάνδη και οι Φιλιππίνες.
Οι περικοπές ισχύουν για ορισμένες κατηγορίες του Netflix σε αυτές τις αγορές - σε ορισμένες περιπτώσεις μειώνεται το κόστος της συνδρομής στο μισό.
Μόλις τον περασμένο μήνα, τα στελέχη της Netflix μιλούσαν για αύξηση -όχι μείωση- των τιμών. Σε μια ομιλία για τα κέρδη του Ιανουαρίου, ο συν - διευθύνων σύμβουλος Γκρεγκ Πίτερς δήλωσε ότι η εταιρεία αναζητά μέρη όπου μπορεί να αντέξει οικονομικά να αυξήσει τις τιμές, γεγονός που τροφοδοτεί τις συνεχείς επενδύσεις σε περιεχόμενο.
«Θεωρούμε τους εαυτούς μας ως ένα μη υποκατάστατο αγαθό. Το Netflix έχει επίσης την ευκαιρία να προσθέσει νέους συνδρομητές σε αγορές όπου δεν έχει σήμερα μεγάλο μερίδιο», είπε.
Το Netflix δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες και περιοχές και πέρασε μεγάλο μέρος του περασμένου έτους προσαρμόζοντας τον αυξανόμενο ανταγωνισμό και τις μεταβαλλόμενες συνήθειες αναφορικά με τη θέαση, καθώς οι καταναλωτές επέστρεψαν στις μετακινήσεις, τα ταξίδια και άλλες δραστηριότητες που η πανδημία έθεσε σε αναμονή.