OpenAI: Αναβαθμίζει το ChatGPT με στόχο να βοηθάει τους χρήστες στις online αγορές τους
Shutterstock
Shutterstock
TechCrunch

OpenAI: Αναβαθμίζει το ChatGPT με στόχο να βοηθάει τους χρήστες στις online αγορές τους

Η OpenAI αναβαθμίζει την αναζήτηση του ChatGPT, για να προσφέρει στους χρήστες μια βελτιωμένη εμπειρία online αγορών, επεκτείνοντας τις δυνατότητές του και διευρύνοντας την εμβέλεια της Τεχνητής Νοημοσύνης σε ένα πεδίο όπου κυριαρχούν μέσα ενημέρωσης και τεχνολογικοί «κολοσσοί», όπως η Google και η Amazon.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία τη Δευτέρα, η αναβάθμιση θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν ευκολότερα τιμές και κριτικές, καθώς και να βρίσκουν άμεσους συνδέσμους για να αγοράσουν τα προτεινόμενα προϊόντα. Ωστόσο, η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι οι επιλογές θα είναι «ανεξάρτητες και δεν θα αποτελούν διαφημίσεις».

Σύμφωνα με το TechCrunch, η OpenAI αναφέρει ότι οι χρήστες μπορούν να θέτουν συγκεκριμένες ερωτήσεις σε φυσική γλώσσα και να λαμβάνουν προσαρμοσμένα αποτελέσματα. Για αρχή, η OpenAI πειραματίζεται με κατηγορίες όπως η μόδα, η ομορφιά, τα είδη σπιτιού και τα ηλεκτρονικά.

Επίσης, η OpenAI θέτει σε λειτουργία το GPT-4o (το προεπιλεγμένο μοντέλο AI για το ChatGPT) τη Δευτέρα για τους χρήστες των ChatGPT Pro, Plus και Free, καθώς και για τους χρήστες που δεν είναι συνδεδεμένοι στον λογαριασμό τους παγκοσμίως.

Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ  Άλτμαν, ήταν ιστορικά κατά των διαφημίσεων στο ChatGPT, αλλά σε πρόσφατη συνέντευξή του στον Μπεν Τόμσον του Stratechery, άλλαξε ελαφρώς τη στάση του. Ο Άλτμαν δήλωσε ότι θα ήταν ανοιχτός σε μια «καλαίσθητη» διαφήμιση στην οποία η OpenAI χρεώνει αμοιβές συνεργατών για αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του ChatGPT, αλλά δεν πουλάει προτεραιότητα τοποθέτησης στα αποτελέσματά της.

Σύντομα, η OpenAI λέει ότι θα ενσωματώσει τη λειτουργία μνήμης με τις αγορές για τους χρήστες Pro και Plus, πράγμα που σημαίνει ότι το ChatGPT θα αναφέρεται στις προηγούμενες συνομιλίες ενός χρήστη για να κάνει ιδιαίτερα εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων.

Ωστόσο, αυτές οι λειτουργίες μνήμης δεν θα είναι διαθέσιμες στους χρήστες στην ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Νορβηγία, την Ισλανδία και το Λιχτενστάιν.

Παράλληλα με αυτή την ενημέρωση, η αναζήτηση του ChatGPT θα εμφανίζει πλέον τις αναζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη όταν οι χρήστες αρχίζουν να πληκτρολογούν μια ερώτηση, όπως και η λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης της αναζήτησης Google Search. Επιπλέον, η αναζήτηση ChatGPT έχει έρθει στο WhatsApp, επιτρέποντας στους χρήστες να στέλνουν μηνύματα στο chatbot της εταιρείας για να λαμβάνουν ενημερωμένες απαντήσεις.