Τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) είναι τα μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης που εκπαιδεύονται σε ποσότητες δεδομένων και στηρίζουν εφαρμογές όπως το ChatGPT.
Τα μεγάλα μοντέλα AI θα γίνουν εμπορεύματα: Η αξία τους θα προέλθει από τις εφαρμογές
Shutterstock
Shutterstock
Infosys

Τα μεγάλα μοντέλα AI θα γίνουν εμπορεύματα: Η αξία τους θα προέλθει από τις εφαρμογές

Τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) είναι τα μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης που εκπαιδεύονται σε ποσότητες δεδομένων και στηρίζουν εφαρμογές όπως το ChatGPT.

Τα μεγάλα μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης που έχουν κατασκευαστεί από οργανισμούς όπως το OpenAI θα μετατραπούν τελικά σε εμπορεύματα, με το επόμενο κύμα αξίας της τεχνολογίας να προέρχεται από τις εφαρμογές που δημιουργούνται πάνω στα μοντέλα, δήλωσε ο συνιδρυτής και πρόεδρος της Infosys, Ναντάν Νιλεκάνι.

Σύμφωνα με το CNBC, τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) είναι τα μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης που εκπαιδεύονται σε ποσότητες δεδομένων και στηρίζουν εφαρμογές όπως το ChatGPT. Εταιρείες όπως η OpenAI και η Meta συγκαταλέγονται μεταξύ των μεγαλύτερων παικτών σε αυτόν τον χώρο.

«Υπάρχουν τώρα πολλές εταιρείες που δημιουργούν λύσεις LLM ειδικά για την Ινδία για τις ινδικές γλώσσες ... έτσι νομίζω ότι αυτό που πρόκειται να συμβεί είναι ότι επειδή η τεχνητή νοημοσύνη εξαρτάται τελικά από τα δεδομένα στα οποία εκπαιδεύεται, κάθε μέρος του κόσμου που έχει μοναδικά δεδομένα θα πρέπει να κάνει κάτι για την εκπαίδευση των μοντέλων για αυτά τα δεδομένα», δήλωσε ο Νιλεκάνι στο CNBC.

Εφαρμογές (apps) μπορούν να δημιουργηθούν πάνω σε LLM και, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Infosys, το επόμενο «κύμα» αξίας από την Τεχνητή Νοημοσύνη θα προέλθει από αυτές τις εφαρμογές και άλλες σχετικές τεχνολογίες.

Η Infosys είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας της Ινδίας που προσφέρει υπηρεσίες outsourcing και συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Συζητώντας τις τάσεις στην AI ο Νιλεκάνι δήλωσε ότι η ενσωμάτωση της ΤΝ στις επιχειρήσεις, γνωστή και ως Επιχειρησιακή Τεχνητή Νοημοσύνη, «είναι ένας μεγαλύτερος κύκλος από την Καταναλωτική Τεχνητή Νοημοσύνη».

«Στο πλαίσιο της Καταναλωτικής Τεχνητής Νοημοσύνης μπορείτε να φτιάξετε ένα chatbot και να αρχίσετε να εργάζεστε. Η Επιχειρησιακή Τεχνητή Νοημοσύνη απαιτεί από τις επιχειρήσεις να επανεφεύρουν τον εαυτό τους εσωτερικά», δήλωσε - μεταξύ άλλων - ο πρόεδρος ης Infosys.