Το YouTube ανακοίνωσε την Τρίτη ότι λανσάρει λειτουργίες για shopping στα Shorts (σ.σ. Βίντεο σύντομης μορφής), καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ενισχύσει τα έσοδά της μετά την πτώση στα έσοδα από τις διαφημίσεις.
Η δυνατότητα, που δοκιμάζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, θα επιτρέψει στους δημιουργούς των βίντεο να προσθέτουν ετικέτες σε προϊόντα από τα δικά τους καταστήματα.
«Οι θεατές στις ΗΠΑ, την Ινδία, τη Βραζιλία, τον Καναδά και την Αυστραλία μπορούν να δουν τις ετικέτες και να αλληλεπιδράσουν μαζί τους και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την προσθήκη ετικετών σε περισσότερους δημιουργούς και γεωγραφικές περιοχές», δήλωσε εκπρόσωπος της Google.
Πριν από λίγους μήνες, το YouTube παρουσίασε έναν νέο τρόπο για τους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα από βίντεο σύντομης μορφής, εισάγοντας διαφημίσεις στη λειτουργία βίντεο Shorts και δίνοντας στους δημιουργούς βίντεο το 45% των εσόδων.
Το YouTube δυσκολεύεται να ανταγωνιστεί την TikTok, την εφαρμογή που ξεκίνησε να φιλοξενεί lip-sync και χορευτικά βίντεο πριν φτάσει τους 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες.