Οι «διαφημίσεις επικάλυψης» είναι αναδυόμενες διαφημίσεις τύπου banner.
YouTube: Oριστικό τέλος για τις overlay διαφημίσεις στα βίντεο
Shutterstock
Shutterstock

YouTube: Oριστικό τέλος για τις overlay διαφημίσεις στα βίντεο

Οι «διαφημίσεις επικάλυψης» είναι αναδυόμενες διαφημίσεις τύπου banner.

Το YouTube αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται ορισμένες διαφημίσεις στα βίντεο, με την αφαίρεση των «overlay ads» από τις 6 Απριλίου.

Οι «διαφημίσεις επικάλυψης» είναι αναδυόμενες διαφημίσεις τύπου banner που συχνά διακόπτουν ή επισκιάζουν το περιεχόμενο που αναπαράγεται αυτή τη στιγμή στο YouTube για desktop. 

Η εταιρεία επιβεβαίωσε την απόφαση σε μια ανάρτηση στο YouTube Help Forum, όπου επιβεβαιώθηκε η επιλογή αυτή, καθώς η «παλαιά μορφή διαφημίσεων» έχει κριθεί ως «ενοχλητική για τους θεατές». Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή αυτή είναι εδώ και καιρό μη διαθέσιμη στην πλατφόρμα κινητών τηλεφώνων.

Η πλατφόρμα ανακοίνωσε επίσης ότι η κατάργηση της επιλογής των overlay ads θα έχει «περιορισμένο αντίκτυπο» στους δημιουργούς του YouTube. Για να καταπολεμηθεί αυτό, θα υπάρξει στροφή προς «άλλες μορφές διαφημίσεων», αλλά δεν μοιράστηκαν έδωσαν σχετικά με το τι θα αποτελούν αυτές.