Αυτή τη φορά η MG φαίνεται ότι χτύπησε φλέβα χρυσού, αφού παρουσιάζοντας το νέο της μοντέλο, το πραγματικά ευρύχωρο και πολύ πλούσια εξοπλισμένο «σουπερμίνι» που ακούει στο όνομα MG3, το λανσάρει - σε πρώτη φάση - στην πλήρως υβριδική/αυτοφορτιζόμενη έκδοση Hybrid+, η οποία αποδίδει 195 ολόκληρους ίππους, προσφέροντας ένα μοναδικό value for money στην κατηγορία.
Ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πωλούνται στη χώρα μας είναι ένα αυτοκίνητο του B-segment, της δημοφιλούς κατηγορίας των λεγομένων «σουπερμίνι», στην οποία η MG αποφάσισε να δώσει το παρών με έναν άκρως εντυπωσιακό τρόπο. Γιατί δεν είναι μόνο το γεγονός ότι προτείνει τώρα στον Έλληνα αγοραστή ένα εντελώς νέο μοντέλο, το MG3 Hybrid+, είναι και το ότι αυτό το νέο μοντέλο συνοδεύεται από ένα συνδυασμό πακέτων τεχνολογίας, εξοπλισμού και υπηρεσιών το οποίο φαντάζει εξαιρετικά δελεαστικό.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να δούμε τι καινούριο φέρνει αυτό το εντελώς νέο σουπερμίνι αρχίζοντας από το ίδιο του το λογότυπο και το συνθετικό «Hybrid+» που οφείλεται στο πλήρως υβριδικό, δηλαδή αυτοφορτιζόμενο, σύστημα κίνησης το οποίο διαθέτει, αλλά και την ισχύ που αυτό αποδίδει. Γιατί όσο και αν ψάξουμε, θα δούμε ότι 195 ίππους δεν αποδίδει κανένα ανταγωνιστικό - πλήρως υβριδικό - μοντέλο. Σημειώστε ότι η τεχνολογία που η MG περιγράφει ως «Hybrid+» περιλαμβάνει κατ’ αρχάς έναν 1.5 DVVT βενζινοκινητήρα 102 ίππων (75 kW), που αποτελεί τη βάση του συστήματος κίνησης, έναν ασυνήθιστα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 hp) με ροπή 250 Nm καθώς και μία γεννήτρια, η οποία βέβαια αναλαμβάνει την τροφοδοσία της μπαταρίας, η οποία είναι απαραίτητη για τη λειτουργία του συστήματος.
Το πώς συνδυάζονται όλα αυτά μεταξύ τους έχει οπωσδήποτε ενδιαφέρον, ενώ ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει το ότι ο οδηγός δεν χρειάζεται να ασχοληθεί με κάτι πλην της επιλογής του «D» ή του «R» στον εύχρηστο περιστροφικό επιλογέα του συστήματος που αναπαύεται στην κεντρική κονσόλα, προκειμένου να κινηθεί προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, αντίστοιχα. Όλα γίνονται αυτόματα και οι τρεις μονάδες ισχύος εναλλάσσονται στη λειτουργία τους ώστε η μπαταρία να έχει πάντοτε ένα σοβαρό απόθεμα ενέργειας (ή και να είναι πλήρως φορτισμένη) ώστε να μπορεί να μπει στο παιχνίδι ανά πάσα στιγμή ο ηλεκτροκινητήρας.
Σημειώστε ότι στην τελευταία περίπτωση, όταν δηλαδή η μπαταρία είναι 100% γεμάτη, το MG3 Hybrid+ μπορεί να κινηθεί για έως 10 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά, αφού η μπαταρία διαθέτει χωρητικότητα ρεκόρ (με βάση πάντα το τι ισχύει για τα πλήρως υβριδικά οχήματα) η οποία φτάνει τα 1,8 kWh.
Το αποτέλεσμα είναι, όπως είπαμε από την αρχή, οι 195 της συνδυαστικής ισχύος, η οποία βεβαίως είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ ότι έχουμε συνηθίσει - και είναι επίσης αλήθεια ότι αυτή η αφθονία της ισχύος είναι κάτι που ο οδηγός αντιλαμβάνεται και εκτιμά από την πρώτη στιγμή. Βλέπετε, το νέο MG 3 είναι το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό μοντέλο του B-segment, με μόνο 8,0 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h, ενώ η επιτάχυνση εν κινήσει σε ψηλές ταχύτητες είναι εξίσου εντυπωσιακή, με το 80-120 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 5,0 δεύτερα - κάτι που σημαίνει ασφαλέστατα προσπεράσματα. Ενώ αξίζει να επισημάνουμε ότι αυτές οι επιδόσεις συνοδεύονται από εξαιρετική αποδοτικότητα, με την κατανάλωση βενζίνης να περιορίζεται στα μόλις 4,4 l/100 km, και οι εκπομπές CO2 στα 100 g/km.
Είναι λοιπόν πραγματικά γρήγορο και οικονομικό το MG3 Hybrid+, ενώ το καλό είναι ότι όλα αυτά που προσφέρει συνδυάζονται με απίστευτη ευκολία οδήγησης (το αυτοκίνητο οδηγείται σαν αυτόματο απαλλάσσοντας από μεγάλες ποσότητες άγχους τον οδηγό), αλλά και υψηλού επιπέδου άνεση, καθώς η ανάρτηση ακολουθεί τα πρότυπα ενός οικογενειακού οχήματος – και είναι αυτός ο «οικογενειακός» ρόλος που καλείται - και μπορεί - να παίξει με μεγάλη επιτυχία το νέο MG.
Βλέπετε, έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρονο από κάθε άποψη και πρακτικό αυτοκίνητο με μοντέρνο design, μέσα-έξω, το οποίο όντας το μεγαλύτερο σε μέγεθος μοντέλο της κατηγορίας (μήκος: 4.113 mm) προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για επιβάτες, καθώς και ένα αξιολογότατο πορτμπαγκάζ 293 λίτρων. Παράλληλα το νέο αυτό μοντέλο διακρίνεται για τη στιβαρότητα της κατασκευής του με ένα «δέσιμο» που ο οδηγός δεν αργεί να αντιληφθεί στις καθημερινές μετακινήσεις του - και προφανώς έρχεται να διαλύσει τους όποιους ενδοιασμούς σε σχέση με την ποιότητα κατασκευής μπορεί να έχει ο υποψήφιος αγοραστής, καθώς η MG είναι μια καινούργια μάρκα στην ελληνική αγορά που δεν έχει προλάβει να επιβεβαιώσει την ποιότητα και την αξιοπιστία των προϊόντων της σε βάθος χρόνου.
Προφανώς, αυτός είναι ο λόγος που προσφέρει το περίφημο «triple seven» (7 χρόνια Eγγύηση/150.000 χιλιόμετρα, 7 χρόνια Οδική Βοήθεια, 7 χρόνια Δωρεάν Έλεγχος) το οποίο δίχως αμφιβολία αποτελεί ένα πολύ δυνατό χαρτί για τα προϊόντα του ασιατικού γίγαντα. Θυμίζουμε ότι πίσω από τη βρετανική φίρμα που ακούει στο όνομα MG βρίσκεται πλέον η SAIC, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας η οποία με πωλήσεις 5,0 εκατ. οχημάτων το 2023, φαίνεται ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα να επενδύσει τα μεγάλα ποσά που χρειάζονται για να προσφέρει και στην αγορά της Ευρώπης ελκυστικότατα μοντέλα όπως το MG3 Hybrid+.
Γιατί τελικά το νέο σουπερμίνι της MG είναι μια κανονικότατη πρόκληση για τον υποψήφιο αγοραστή, αφού όχι μόνο συνδυάζει τις δυναμικές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση και την ευκολία οδήγησης, αλλά συνοδεύεται από μοναδικά πακέτα εξοπλισμού. Έτσι στη λίστα του εξοπλισμού της βασικής έκδοσης «Excite» συναντάμε ένα πλήθος προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, υπό τη σκέπη της τεχνολογίας “MG PILOT”, που περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB) C2C, Σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεσαίας / μεγάλης σκάλας φώτων, Σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας (SAS), Προειδοποίηση ασταθούς οδήγησης (UDW), Προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LDW), Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA) και Διατήρηση λωρίδας έκτακτης ανάγκης (ELK).
Σημειώστε δε ότι στάνταρ είναι και μια σειρά άλλες μικρές και μεγάλες ευκολίες, όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ο αυτόματος κλιματισμός, τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα, οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης κ.ά.
Κλείνοντας λοιπόν και εν είδει συμβουλής θα λέγαμε: «Τρέξτε να προλάβετε» για να επωφεληθείτε και από την έκπτωση λανσαρίσματος - 500 ευρώ - που προσφέρει η αντιπροσωπεία, κατεβάζοντας τη βασική τιμή του νέου μοντέλου στα 19.950 ευρώ!
Δείτε εδώ τον αναλυτικό οδηγό του μοντέλου με πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά, χρωματολόγιο και στοιχεία για τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης
Δείτε περισσότερα για το νέο MG3 Hybrid+ στην επίσημη ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας.