Το νέο Ford Puma είναι λοιπόν γεγονός. Από τις φωτογραφίες μπορείτε άνετα να καταλάβετε πως έχουμε να κάνουμε με μια ανανέωση του μοντέλου, στόχος της οποίας είναι αυτό να καταστεί ακόμα πιο ανταγωνιστικό, απ’ ότι μέχρι σήμερα ούτως ή άλλως ήταν.
Το γεγονός, τώρα, ότι οι μεγαλύτερες αλλαγές φαίνεται να έχουν γίνει στο εσωτερικό δεν είναι άσχετο από την ουσία της εν λόγω ανανέωσης.
Το ολοκαίνουργιο, λοιπόν, εσωτερικό ενσωματώνει μια οδηγοκεντρική σχεδίαση με δύο ψηφιακές οθόνες και ενσωματωμένο soundbar, δημιουργώντας αυτό που η Ford ονομάζει καταφύγιο σε τέσσερις τροχούς.
Το νέο Ford Puma διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, που προσαρμόζεται στα μέτρα του οδηγού και προβάλει με ευκρινή γραφικά τις πληροφορίες που αυτός θεωρεί πιο χρήσιμες.
Ενώ η κεντρική οθόνη με διαγώνιο 12 ίντσες και οριζόντιο προσανατολισμό είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα, με κλίση προς τη μεριά του οδηγού ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση και να ενισχύει τη σπορ αίσθηση του cockpit - και είναι αυτή που κατά κύριο λόγο σηματοδοτεί τη μεγάλη τεχνολογική/ψηφιακή αναβάθμιση του Ford Puma.
Μέρος αυτής της αναβάθμισης αποτελεί το SYNC 4, που διαθέτοντας διπλάσια υπολογιστική ισχύ σε σύγκριση με την απερχόμενη έκδοση, δεν είναι μόνο ταχύτερο, αλλά μπορεί να χρησιμοποιεί έναν πολύπλοκο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης για να μαθαίνει από τις εντολές του οδηγού.
Έτσι, με την πάροδο του χρόνου μπορεί να προσφέρει ακόμα πιο ακριβείς προτάσεις και ταχύτερες απαντήσεις, καθώς οι πελάτες έχουν πρόσβαση στις στάνταρ λειτουργίες συνδεδεμένης πλοήγησης, ψυχαγωγίας και επικοινωνίας. Επιπλέον, η συμβατότητα με τις ενημερώσεις λογισμικού Ford Software Update σημαίνει ότι το νέο Ford Puma μπορεί να συνεχίσει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται όσο περνά ο χρόνος.
Επίσης, στο κομμάτι της τεχνολογικής αναβάθμισης συναντάμε ένα καινούριο πακέτο προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (τα περίφημα ADAS - Advanced Driver’s Assistance Systems) στο οποίο εντάσσονται μεταξύ άλλων το αναβαθμισμένο Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go, που συνεργάζεται με το Lane Centring και το Predictive Speed Assist, προσφέροντας δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, αφού έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει (μειώνει) την ταχύτητα του οχήματος στις στροφές του δρόμου, στους κυκλικούς κόμβους και κατά την είσοδο ή έξοδο από αυτοκινητόδρομους.
Καινούριο high tech στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού αποτελούν οι προβολείς Dynamic Matrix LED, οι οποίοι προσφέρουν βελτιωμένη ορατότητα και βοηθούν στην προστασία και των άλλων χρηστών του δρόμου, χάρη στην «αντιθαμβωτική» λειτουργία “Glare Free High Beam”, που χρησιμοποιεί την εμπρόσθια κάμερα του αυτοκινήτου για να ανιχνεύσει την κυκλοφορία από την αντίθετη κατεύθυνση, και να φωτίσει το δρόμο με τη «μεγάλη σκάλα» αλλά μόνο εκεί που δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα - χωρίς, κατά συνέπεια, να τυφλώνει τους άλλους οδηγούς.
Μια απλοποιημένη γκάμα μονάδων κίνησης παρέχει στο νέο Puma ισχύ έως 155 ίππους, έχοντας ως σημείο αναφοράς τον υβριδικό κινητήρα 1.0L EcoBoost MHEV της Ford στις εκδόσεις Titanium, ST-Line και ST-Line X, ενώ στην έκδοση υψηλών επιδόσεων ST Powershift η μέγιστη ισχύς διαμορφώνεται στα 170 PS - πρόκειται για την ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του κινητήρα 1.0L EcoBoost που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ford.
Σημειώστε, ότι ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid είναι διαθέσιμος με ισχύ 125 PS και 155 PS και συνδυάζεται είτε με το αυτόματο κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Ford, που επιτρέπει το άμεσο κατέβασμα ακόμα και τριών σχέσεων για ταχύτερο προσπέρασμα όταν οι οδηγοί απαιτούν μέγιστη επιτάχυνση. Σημειώστε επίσης ότι Η αποδίδει 170PS και μέγιστη ροπή 248 Nm.
Παράλληλα, τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) του νέου Ford Puma περιλαμβάνουν τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery και βοηθούν τους οδηγούς να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την οδηγική εμπειρία και να προσαρμόσουν τις αντιδράσεις του συστήματος κίνησης στις εκάστοτε συνθήκες και ανάγκες οδήγησης.
Κατά τ’ άλλα η πρακτικότητα του νέου Ford Puma διατηρείται, το καινοτόμο MegaBox, το οποίο προσφέρει επιπλέον 80 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο δάπεδο του χώρου αποσκευών είναι και πάλι εδώ - και αυτό σημαίνει ότι αντικείμενα ύψους έως και περίπου 115 cm μπορούν να αποθηκευτούν όρθια στο πορτμπαγκάζ, το οποίεο έχει χωρητικότητα 456 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους. Και όλα αυτά σε ένα SUV με μήκος μόλις 4,2 μέτρα.
Αξίζει τέλος να επισημάνουμε ότι η Ford ανακοίνωσε επίσης ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E, το πρώτο Puma που θα προσφέρει κίνηση με απολύτως μηδενικούς ρύπους, θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2024. Περισσότερα για τα νέα μοντέλα της Ford μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.