Η Boeing έχει «πολλά να αποδείξει» για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των ρυθμιστικών αρχών και των πελατών της μετά την αποκόλληση ενός κομματιού της πόρτας του αεροσκάφους 737 MAX κατά τη διάρκεια της πτήσης, δήλωσε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλος Ντέιβ Καλχούν, προσθέτοντας ότι η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών θα «προχωρήσει αργά», καθώς αντιμετωπίζει μια «σοβαρή πρόκληση».
Όπως αναμενόταν, ο Καλχούν δεν έδωσε οικονομικές προβλέψεις ούτε αναφέρθηκε στις εκτιμώμενες παραδόσεις για το 2024, δηλώνοντας ότι η εταιρεία πρέπει να επικεντρωθεί στην παράδοση ποιοτικών αεροσκαφών, μεταθέτοντας για αργότερα τις ανακοινώσεις.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δόθηκαν στη δημοσιότητα για το δ’ τρίμηνο του 2023, η Boeing παρουσίασε προσαρμοσμένη ζημία ανά μετοχή στα 0,47 δολάρια (από 0,78 δολάρια που περίμεναν οι αναλυτές). Την ίδια στιγμή τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 22,02 δισ. δολάρια, έναντι 21,1 δισ. δολαρίων που ανέμεναν οι αναλυτές.
«Δεν θα βιαστούμε [...] και θα πάρουμε το χρόνο μας για να το κάνουμε σωστά», ανέφερε ο Καλχούν σε επιστολή του προς τους εργαζομένους, εκφράζοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη του στην ανάκαμψη της Boeing.
Το περιστατικό στο αεροσκάφος MAX 9 της Alaska Airlines νωρίτερα αυτό το μήνα έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις, οδηγώντας τον «κολοσσό» σε μια κρίση ασφάλειας και φήμης.
Η Boeing ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι τα αεροσκάφη 737 παράγονται με τον ρυθμό που είχε περιγραφεί προηγουμένως, δηλαδή 38 αεροσκάφη/μήνα, επίπεδο που σχεδιάζει να διατηρήσει μετά την απαγόρευση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) των ΗΠΑ να αυξήσει την παραγωγή της εταιρείας, ενισχύοντας παράλληλα την εποπτεία της.