Η γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl έχει αποκτήσει παγκόσμια αναγνώριση χάρη στη σταθερή της δέσμευση να παρέχει τα καλύτερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.
Ο πιο ουσιαστικός παράγοντας επιτυχίας της Lidl Ελλάς στην Ελλάδα, η οποία κλείνει φέτος 25 χρόνια δραστηριοποίησής της στην ελληνική αγορά, δεν είναι άλλος από την υιοθέτηση ενός ουσιαστικά βιώσιμου και φιλικού στην τοπική κοινωνία ‘glocal’ μοντέλου στρατηγικής ανάπτυξης, που κέρδισε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Shutterstock
Με τη συστηματική πρακτική του local sourcing, δηλαδή την προμήθεια πρώτων υλών και προϊόντων από εγχώριους και τοπικούς προμηθευτές, η Lidl Ελλάς, όχι μόνο υποστηρίζει την τοπική οικονομία εδώ και χρόνια, αλλά έχει κερδίσει και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως ένας αξιόπιστος λιανοπωλητής υγιεινών, φρέσκων ντόπιων προϊόντων. Παράλληλα, η εταιρεία συνεχώς επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες και μεθόδους για να βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και να προσαρμόζεται στις νέες τάσεις της αγοράς.
Παραμένοντας συνεπής στο μοντέλο του sustainable sourcing που υιοθέτησε από την πρώτη στιγμή άφιξής της στην ελληνική αγορά, η Lidl Ελλάς συμβάλλει σε καινοτόμους τρόπους καλλιέργειας, προωθεί σωστές διατροφικές αξίες και ενσωματώνει βιώσιμες πρακτικές σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας της, αναλαμβάνοντας διαχρονικό καθοριστικό ρόλο απέναντι στην κοινωνία και στο περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται.
Η προώθηση σωστών διατροφικών αξιών αποτελεί προτεραιότητα για τη Lidl Ελλάς
Τι σημαίνουν 25 χρόνια Lidl Ελλάς σε 25’’
Η εταιρεία φέτος γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα επικοινωνώντας τη φυσιογνωμία της στρατηγικής της που την ανέδειξε τόσο ψηλά στην προτίμηση του ελληνικού κοινού.
Με σλόγκαν «Το Lidl στα καλύτερά του» και κεντρικό μήνυμα της επετειακής καμπάνιας «γιορτάζουμε για όλα αυτά που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα, αλλά και αυτά που κάνουμε σήμερα για ένα καλύτερο αύριο» αποδεικνύει την προσήλωσή της να κοιτάζει μπροστά και να εξελίσσεται συνεχώς.
Με άλλα λόγια, δημιουργεί ένα σταθερά θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα των ανθρώπων, στην κοινωνία και το περιβάλλον. Πώς;
Ελληνικά προϊόντα
Έχοντας τοποθετήσει στο επίκεντρο της επιχειρηματικής της στρατηγικής τους Έλληνες καταναλωτές, στηρίζει τους Έλληνες προμηθευτές και την τοπική κοινωνία.
Σήμερα διατηρεί μακροχρόνιες συνεργασίες με περισσότερους από 450 Έλληνες προμηθευτές, προσφέροντας τα προϊόντα τους κάτω από την ετικέτα Νώμα η οποία έχει γίνει συνώνυμη της ποιότητας και των εκλεκτών γεύσεων του τόπου μας. Προωθεί και ενισχύει την προοπτική τους, εντός και εκτός συνόρων σε 31 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ.
Ειδικότερα, για το 2023 η εταιρεία προώθησε 1.624 κωδικούς, από 409 προμηθευτές, δημιουργώντας κύκλο εργασιών €488,4εκ. Τα €92,1εκ. αφορούν στην σειρά προϊόντων Eridanous, η οποία πωλείται σε όλα τα Lidl καταστήματα παγκοσμίως, στο πλαίσιο των θεματικών ελληνικών εβδομάδων, ενώ ο κύκλος εργασιών για τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν προωθηθεί στο εξωτερικό ανήλθε στα €180,6εκ.
#teamLidl
Οι επιτυχίες της Lidl Ελλάς δεν θα ήταν δυνατές χωρίς την αφοσίωση και το πάθος των εργαζομένων της, οι οποίοι αποτελούν την καρδιά της εταιρείας. Με σταθερότητα, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και παρέχει στους εργαζομένους της ένα σταθερό, ομαδικό, φιλικό εργασιακό περιβάλλον με αξίες και προοπτικές.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι αναδεικνύεται «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα για 8 συνεχόμενα χρόνια.
Εταιρική υπευθυνότητα στα καλύτερά της
Σεβασμός στη γη, το νερό και τους φυσικούς πόρους, περισσότερη ανακύκλωση, λιγότερη κατανάλωση και χρήση 100% πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις αποτελούν τον καθημερινό οδηγό βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς.
Αντίστοιχα η σταθερή στήριξη στις κοινωνικές ομάδες που έχουν ανάγκη και η έμπρακτη αρωγή για την αναδάσωση και την περιβαλλοντική αποκατάσταση πυρόπληκτων περιοχών βρίσκονται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της εταιρείας, στον «δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».
Η σταθερή στήριξη τοπικών παραγωγών και προμηθευτών αντανακλά την local sourcing στρατηγική της Lidl Ελλάς που κέρδισε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών
«Στη Lidl Ελλάς εδώ και 25 χρόνια εξελισσόμαστε μαζί με τον τόπο και τους ανθρώπους, χάρη στη μοναδική επιχειρηματική μας φιλοσοφία αλλά και το πάθος, την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό των πάνω από 6.700 εργαζομένων μας» δηλώνει ο CEO & Πρόεδρο Διοίκησης της Lidl Ελλάς, Martin Brandenburger.
«Τοποθετούμε τους Έλληνες καταναλωτές στο επίκεντρο, επενδύουμε σε υγιείς, αξιόπιστες συνεργασίες με τους προμηθευτές μας και συνεχίζουμε αποφασιστικά το ταξίδι ανάπτυξης, ώστε να βρισκόμαστε καθημερινά στην κορυφή των προτιμήσεων» σημειώνει, δίνοντας το στίγμα για το αύριο.
Το πλάνο για τα επόμενα 25 χρόνια
Η επέτειος των 25 χρόνων λειτουργίας αντανακλά το ταξίδι της Lidl Ελλάς, μίας σύγχρονης αλυσίδας λιανικής που με ωριμότητα και ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης εργάζεται καθημερινά, για να μπορούν όλοι να απολαμβάνουν ακόμα περισσότερα μέσα στα επόμενα 25 χρόνια.
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι το θεμέλιο της επιτυχίας της εταιρείας. Με όραμα να συνεχίσει να είναι η πρώτη επιλογή για τους καταναλωτές, τους επιχειρηματικούς εταίρους και τους εργαζομένους της, εξελίσσεται, αλλά κρατά σταθερά ίδια την ανώτερη ποιότητα και τις μοναδικά ανταγωνιστικές τιμές.
Ως μέλος ενός διεθνούς ομίλου, η Lidl Ελλάς φέρνει τα καλύτερα στοιχεία της παγκόσμιας εμπειρίας στην τοπική αγορά, ενώ παραμένει πιστή στις αξίες της. Η δύναμη και το κύρος του διεθνούς ομίλου σε συνδυασμό με την προσαρμογή των πρακτικών της στην τοπική αγορά, οι παραδοσιακά σταθερές της αξίες, σε συνδυασμό με την καινοτομία και την αειφορία, αλλά και το κοινωνικό πρόσωπο που επιδεικνύει σταθερά, χτίζουν τα επόμενα βήματα της Lidl Ελλάς στην εγχώρια αγορά.
Στο πλαίσιο της 25ετίας η εταιρεία προγραμματίζει πληθώρα ενεργειών για τους καταναλωτές, όπως μεγάλους διαγωνισμούς Lidl Plus, ειδικές εκπτώσεις, αγαπημένα προϊόντα σε νέες επετειακές συσκευασίες, καθώς και πολυάριθμες εσωτερικές δράσεις για τους ανθρώπους της και τις οικογένειές τους μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.
Με σεβασμό απέναντι στους καταναλωτές και σε όσα αξίζουν να παραμείνουν σταθερά ίδια, η Lidl Ελλάς συνεχίσει να προσφέρει καθημερινά ποιοτικά προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς. Η μεγαλύτερη επιτυχία της όμως είναι ότι έχει μπει σε κάθε νοικοκυριό όχι μόνο με τα προϊόντα της που φέρνουν «γεύση στο τραπέζι της κάθε οικογένειας», αλλά πιάνοντας τον σφυγμό των Ελλήνων καταναλωτών και ενσωματώνοντας τη φιλοσοφία της στα πρότυπα -και προς όφελος- της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας.