Σύμφωνα με το ΚΚΕ, τίποτα δεν μπορεί αλλάξει σε ολόκληρο τον κόσμο αν δεν γίνει η κόκκινη επανάσταση και δεν επιβληθεί η δικτατορία του προλεταριάτου που θα μας οδηγήσει στον κομμουνιστικό παράδεισο. Μέχρι να συμβεί αυτό, η πάγια τακτική του ΚΚΕ είναι η παρατεταμένη επαναστατική γυμναστική και επαγρύπνηση, καθώς και η διαρκής όξυνση των αντιθέσεων.
Και φυσικά στο στόχαστρο του επαναστατικού οίστρου των οργανώσεων του ΚΚΕ, μπαίνουν όχι μόνο όσοι δεν ενστερνίζονται αυτές τις ιδέες και τις πρακτικές, αλλά και όσοι αντί να περιμένουν την έλευση του κομμουνιστικού παραδείσου, παράγουν έργο για να βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών και να λύσουν τα υπάρχοντα προβλήματα.
Διότι το ΚΚΕ δεν θέλει να λύνονται τα προβλήματα. Αντιθέτως θέλει να διογκώνονται για να οδηγούν τους πολίτες στην απελπισία και στην αντίδραση. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην Ιθάκη, όπου τυχαίνει να γνωρίζω καλύτερα τα πράγματα.
Τον Σεπτέμβριο του 2021 στο άρθρο με τίτλο «Λεφτά υπάρχουν, αν μπορείς να τα βρεις. Το παράδειγμα της Ιθάκης», είχε γίνει αναφορά στην επιτυχία της Δημοτικής αρχής του μικρού αυτού νησιού του Ιονίου Πελάγους, να απορροφά εγχώρια και ευρωπαϊκά κονδύλια και να αξιοποιεί εθελοντικές δράσεις, στην προσπάθεια της για βελτίωση του επιπέδου ζωής των δημοτών.
Η αλήθεια είναι πως ο Δήμος έχει αντλήσει πολλά κονδύλια και επιχορηγήσεις όχι μόνο για την επισκευή, αποκατάσταση και βελτίωση των υποδομών που είχαν κτυπηθεί από τις θεομηνίες τα τελευταία χρόνια, όπως είναι το οδικό δίκτυο και οι μονάδες αφαλάτωσης, αλλά και για την ενίσχυση των Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου. Όπως είναι η Βοήθεια στο Σπίτι, τα ΚΑΠΗ, το Κοινωνικό Ιατρείο, το Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Γραφείο Πρόνοιας του Δήμου.
Ταυτόχρονα ο Δήμος σε συνεργασία με την Action Hellas και άλλες ομάδες εθελοντών προσφέρει ιατρική κάλυψη σε όλους τους κατοίκους του νησιού, παράλληλα με τις υπάρχουσες δομές υγείας.
Αφορμή για την άθλια επίθεση του ΚΚΕ στις Δημοτικές αρχές της Ιθάκης στάθηκε το πρόγραμμα «Γονεϊκότητα και Μικρό-Νησιωτικότητα» της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που προβλέπει την υποστήριξη εγκύων και νέων γονέων κατοίκων των Μικρών Νησιών, όπως είναι η Ιθάκη. Μέσω του φορέα υλοποίησης που είναι Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Φαιναρέτη», θα προσφερθούν δωρεάν ψηφιακές υπηρεσίες μαιευτικής φροντίδας - συμβουλευτικής, ψυχολογικής υποστήριξης και ψυχιατρικής παρακολούθησης, σε εγκύους και υποψήφιους πατέρες, σε νέες μητέρες και πατέρες με νεογνά και βρέφη έως 12 μηνών, σε γυναίκες και άντρες που βρίσκονται σε διαδικασία υποβοηθούμενης αναπαραγωγής και σε ανδρόγυνα που βιώνουν περιγεννητική απώλεια.
Τόλμησε λοιπόν ο Δήμαρχος Διονύσης Στανίτσας, να δημοσιοποιήσει το πρόγραμμα αυτό στους δημότες της Ιθάκης και αμέσως δέχθηκε την επίθεση των τοπικών επαναστατών του ΚΚΕ. Κατηγορήθηκε πως λειτουργεί «ως το καλύτερο πλυντήριο της νεοφιλελεύθερης πολιτικής που εφαρμόζουν διαχρονικά οι κυβερνήσεις». Πως «αναπαράγει αυτολεξεί το κρατικό δελτίο τύπου και διαφημίζει τα ψίχουλα - σε σχέση με τις ανάγκες που υπάρχουν και την υποχρέωση της πολιτείας να τις καλύψει». Και πως «στοιχίζεται δίπλα σε μια ΜΚΟ, όπως έκανε στο παρελθόν με αυτή των μεγαλογιατρών για τον Ιατρικό Τουρισμό ή μέσω της Action Hellas που ξέπλυνε ακόμα και την οικογένεια Γλύξμπουργκ.»
Το να κατηγορείται η Δημοτική Αρχή της Ιθάκης σαν «το καλύτερο πλυντήριο της νεοφιλελεύθερης πολιτικής», επειδή έχει προχωρήσει σε δράσεις με τη βοήθεια εθελοντών ιατρών, δηλαδή σε μια κίνηση προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο είναι βαθιά ανήθικο. Τι θα έπρεπε να κάνει ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο, σύμφωνα με το ΚΚΕ; Να προβαίνει σε διαμαρτυρίες, σε πορείες στην κεντρική πλατεία του νησιού, σε καταλήψεις ή άλλες επαναστατικές γυμναστικές; Να υιοθετεί ένα τοξικό και συγκρουσιακό λόγο;
Αυτό θα ήταν το εύκολο και το ανέξοδο. Θα ήταν μόνο λόγια. Το δύσκολο θα ήταν, αυτό που επέλεξε να κάνει σήμερα ο Δήμος Ιθάκης. Που καταφέρνει παρά τις αντιξοότητες να είναι χρήσιμος και αποτελεσματικός. Να παράγει έργο και να στηρίζει τους κατοίκους του νησιού. Διότι το ουσιαστικό στις μέρες μας, δεν είναι να παριστάνει ο Δήμαρχος τον τζάμπα επαναστάτη. Αλλά το να είναι χρήσιμος απέναντι στο κοινωνικό σύνολο και να αγωνίζεται καθημερινά για την ευημερία των δημοτών του.