Κ. Ροζακέας: Εξαγορές και οργανική ανάπτυξη το δίπολο της επιτυχίας του Ομίλου Σαράντη
Τη στρατηγική ανάπτυξης που εκδηλώνεται μέσω εξαγορών και γεωγραφικής επέκτασης, την αύξηση μεριδίου αγοράς και πωλήσεων, αλλά και τη βελτίωση περιθωρίων κέρδους σκιαγράφησε στο Liberal o κ. Κωνσταντίνος Ροζακέας, CFO & Deputy CEO του Ομίλου Σαράντης, παρουσιάζοντάς τα ως τα βασικότερα στοιχεία που έχουν καταστήσει τον όμιλο πρωταγωνιστή σε 50 αγορές. Η ανάπτυξη στη δεκαετία της κρίσης, ο διπλασιασμός του τζίρου, οι επενδύσεις των 150 εκατ. ευρώ, ο τετραπλασιασμός των κερδών και η επόμενη μέρα. <b>Συνέντευξη στην Αντιόπη Σχοινά</b>.