Γιατί η Peugeot έχει το σωστό υβριδικό για κάθε οδηγό;

Γιατί η Peugeot έχει το σωστό υβριδικό για κάθε οδηγό;

Στο μακρύ δρόμο της ενεργειακής μετάβασης η μεγάλη γαλλική εταιρία βρήκε τον τρόπο να προσφέρει μία ευρύτατη γκάμα από εξηλεκτρισμένες επιλογές έτοιμες να καλύψουν εδώ και τώρα τις πιο διαφορετικές απαιτήσεις, προσφέροντας ελευθέρας για τον δακτύλιο και κατά περίπτωση μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και απαλλαγή από τον φόρο εταιρικής χρήσης. Έτσι λοιπόν είτε hatchback χρειάζεσαι, είτε crossover ή SUV, η Peugeot έχει την κατάλληλη πρόταση για σένα.

Μένοντας πιστή στον στόχο να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη, η Peugeot προσφέρει μια πολυπληθή γκάμα υβριδικών συνόλων, με στόχο να ικανοποιήσει το προσωπικό ταξίδι κάθε πελάτη προς τον εξηλεκτρισμό, προσφέροντας τις σωστές λύσεις για τις ανάγκες του.

Η γκάμα των υβριδικών μοντέλων της Peugeot αξιοποιεί τη νέα τεχνολογία συστημάτων κίνησης της γαλλικής εταιρίας 48V Hybrid που επιστρατεύοντας την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα του βενζινοκινητήρα 1.2 Puretech και τη μηδενικών ρύπων συνεισφορά του «εξηλεκτρισμένου» αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων e-DSC6, διακρίνεται για την δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά, την οικονομία καυσίμου, τις χαμηλές εκπομπές ρύπων αλλά και την άριστη απόδοση όσον αφορά τόσο την ισχύ όσο και τη ροπή. Παράλληλα, η νέα υβριδική γκάμα της Peugeot εδραιώνει την ηγετική παρουσία της μάρκας στην μακροχρόνια μίσθωση, καθώς τα μοντέλα της εξασφαλίζουν στον εκάστοτε χρήστη τους είτε πολύ χαμηλό φορολογικό συντελεστή ή ακόμα και μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης στα δημοφιλή μοντέλα 208 Hybrid και 2008 Hybrid με προ λιανική τιμή προ φόρων (ΛΤΠΦ) κάτω από 20.000 ευρώ. 

Η υβριδική γκάμα της Peugeot ξεκινά με το 208 HYBRID, την εξηλεκτρισμένη έκδοση του διαχρονικά δημοφιλούς σουπερμίνι. Και είναι το Peugeot 208 ένα εμβληματικό μοντέλο στην γκάμα της Peugeot, που στην τρέχουσα γενιά του κατάφερε να κατακτήσει και τον μεγάλο τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ελλάδα το 2020, ενώ υπήρξε το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως κατηγορίας το 2022. Με μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία, πλέον είναι διαθέσιμο και με υβριδικό σύστημα κίνησης – ένα στοιχείο που ενισχύει την ακαταμάχητη φύση του.

Για τους πελάτες, λοιπόν, που αναζητούν την πρώτη τους επαφή με την ηλεκτροκίνηση, το νέο 208 προσφέρεται με δύο νέα κινητήρια σύνολα 48V HYBRID της PEUGEOT, που έχουν ως βάση τους τον πολυβραβευμένο, τρικύλινδρο και υπερτροφοδοτούμενο (turbo) κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech, με 100 και 136 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6.

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση και τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται ενσωματωμένος στο e-DCS6 και συμβάλλει στο έργο της κίνησης του αυτοκινήτου, προσφέρεται επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές – κάτι που μεταφράζεται σε άμεσο και καλύτερο «τράβηγμα» -, καθώς και έως κατά 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, τα νέα 208 HYBRID 100 e-DCS6 και HYBRID 136 e-DCS6 μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% της διαδρομής ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων χάρη στην οποία το Peugeot 208 Hybrid απαλλάσσεται από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας – ενώ παράλληλα έχει ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο. Ιδιαίτερα σημαντικό επίσης στοιχείο για τους εταιρικούς χρήστες είναι ο μηδενικός φόρος εταιρικής χρήσης, καθώς το Peugeot 208 Hybrid διατίθεται σε εκδόσεις με ΛΤΠΦ μικρότερη των 20.000 ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Peugeot 208 Hybrid κάνοντας κλικ εδώ

Ανεβαίνοντας κατηγορία έρχεται η ώρα του Peugeot 2008 HYBRID. Tο δημοφιλές B-SUV που βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων, είναι πλέον διαθέσιμο και σε εκδόσεις Hybrid 136 ίππων προσφέροντας σημαντικά οφέλη σε όσους το προτιμήσουν. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του 2008 Hybrid δίνει την δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης για περισσότερο από το 50% των αστικών διαδρομών, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη οικονομία καυσίμου έως και 20% και μείωση των εκπομπών CO2 έως και 26g/km σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8. Χάρη στη μείωση των εκπομπών CO2, το νέο Peugeot 2008 HYBRID έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και επιπλέον, προσφέρεται με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης στην αρχική του έκδοση. 

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Peugeot 2008 Hybrid κάνοντας κλικ εδώ

Ακολουθούν, από τη μια, η τυπικά μικρομεσαία πρόταση του Peugeot 308 HYBRID και, από την άλλη, χαρακτηριστικά όμορφο και δυναμικό crossover Peugeot 408 HYBRID

Πιστό στη φιλοσοφία της «δύναμης της επιλογής», το hatchback Peugeot 308 είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το DNA της μάρκας, όντας σαγηνευτικό και εντυπωσιακό. Από την άλλη, το PEUGEOT 408 εκφράζει το απροσδόκητο και το διαφορετικό, αφενός γιατί αποτελεί το πρώτο στο είδος του, τόσο στην ιστορία της ίδιας της μάρκας όσο και στην αγορά αυτοκινήτου συνολικά, αφετέρου επειδή ξεχωρίζει πρώτα από όλα για τη δυναμική ‘fastback’ σιλουέτα του και το απαράμιλλο στυλ του.

Τα Peugeot 308 και Peugeot 408 διατίθενται επίσης με το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο των 136 ίππων, που συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με το νέο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 21kW (29hp) – ο οποίος τροφοδοτείται από τη μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh 48V για βελτιωμένη απόδοση και επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, δίνοντας – και στην περίπτωση των Peugeot 308 και 408 - τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για περισσότερο από το 50% του χρόνου κίνησης στην πόλη. Λόγω δε των χαμηλών ρύπων, τόσο το δυναμικό hatchback 308 HYBRID όσο και το σαγηνευτικό Crossover 408 HYBRID  απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, ενώ έχουν και ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Peugeot 308 Hybrid κάνοντας κλικ εδώ

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Peugeot 408 Hybrid κάνοντας κλικ εδώ

Η υβριδική γκάμα της Peugeot ολοκληρώνεται με το εντυπωσιακότατο και ολόφρεσκο Peugeot 3008 HYBRID. Πρόκειται για το «Next Level» Fastback SUV, που ανεβάζει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο τη δημιουργικότητα του design, την οδηγική απόλαυση, τα premium χαρακτηριστικά και την τεχνολογία που προσφέρει στους χρήστες του. Αξιοποιεί – και αυτό - τo ευφυές υβριδικό σύστημα 48V 136 ίππων της Peugeot, που προσφέρει - και σε αυτήν την περίπτωση - τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης επίσης κατά 50% στις καθημερινές αστικές διαδρομές, προσφέροντας έως 20% χαμηλότερη κατανάλωση σε σύγκριση με έναν αντίστοιχο θερμικό κινητήρα βενζίνης.

Το νέο 3008 Hybrid προσφέρει εξαιρετικά σημαντικότατη εξοικονόμηση καυσίμου (μικτή κατανάλωση: 5,4 lit/100km) και χαμηλές εκπομπές ρύπων (CO2: 123 g/km) – με τις επιδόσεις αυτές να συγκαταλέγονται στις καλύτερες της κατηγορίας των C-SUV.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Peugeot 3008 Hybrid κάνοντας κλικ εδώ

Παράλληλα διαθέσιμο είναι πλέον και το νέο Peugeot 5008 Hybrid, το μεγάλο SUV της Peugeot, που χάρη στο αυξημένο του μήκος μπορεί να προσφέρει και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών αλλά και τη δυνατότητα μεταφοράς έως και 7 επιβατών.

Παρά τις γενναιόδωρες εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος: 4,79 m, πλάτος: 1,89 m, ύψος: 1,69 m), το νέο 5008 είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση και ιδιαίτερα ευέλικτο στην πόλη, με κύκλο στροφής που δεν ξεπερνά τα 11,2 μέτρα. Σημειώστε ότι για περισσότερη ευκολία στο παρκάρισμα, το 5008 διαθέτει στάνταρτ πίσω κάμερα, που προσφέρει στον οδηγό δύο οπτικές γωνίες: πίσω όψη ή πανοραμική θέα από ψηλά. Αυτή η κάμερα διαθέτει επίσης και σύστημα πλύσης, για τέλεια εικόνα σε όλες τις συνθήκες.

Ενώ χάρη στις ρυθμίσεις δυναμικής συμπεριφοράς του πλαισίου, στοιχείο για το οποίο φημίζεται η PEUGEOT, είναι άνετο και εξαιρετικά σταθερό και στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. 

Από την άλλη, χάρη στο μακρύ του μεταξόνιο, το νέο 5008 μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες προσφέροντας αξιοζήλευτους χώρους, ενώ η ευρυχωρία για εκείνους της 3ης σειράς αποτελεί νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία D-SUV. Η 3η σειρά προσφέρει μία μονοκόμματη έδρα και δύο ανεξάρτητες πλάτες με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα. Αυτά τα καθίσματα προσφέρουν πραγματική άνεση: πάχος και απαλότητα των μαξιλαριών, ψηλότερες πλάτες και βελτιστοποιημένο χώρο για το κεφάλι των ενηλίκων. 

Οι επιβάτες της 2ης σειράς του νέου 5008, απολαμβάνουν την άνεση των καθισμάτων που έχουν τη δυνατότητα της ασύμμετρης 60/40 αναδίπλωσης της έδρας τους, και 40/20/40 της πλάτης, παρέχοντας τον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ ευκολίας διαμόρφωσης και άνεσης. Οι πλάτες των καθισμάτων της 2ης σειράς μπορούν να διπλώσουν ανεξάρτητα σε πέντε θέσεις για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών στα μεγάλα ταξίδια.

Το νέο 5008 εξασφαλίζει χωρητικότητα πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 916 λίτρα στην 5θέσια διάταξη, τα 348 στην 7θέσια, και τα 2.232 λίτρα στην 2θέσια διάταξη (με πλήρως αναδιπλωμένα όλα τα πίσω καθίσματα).

Το 5008 Hybrid εφοδιάζεται με σύστημα κίνησης PEUGEOT HYBRID 48V, που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει και έναν ηλεκτροκινητήρα. Χάρη σε μια μπαταρία που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μείωση στην κατανάλωση (5,8 lit./100 km σε μικτό κύκλο WLTP). Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 5008 Hybrid μπορεί να λειτουργεί έως και το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το νέο Peugeot 5008 Hybrid κάνοντας κλικ εδώ

Σημειώστε ότι στο πλαίσιο της ενεργειακής της αναβάθμισης, η Peugeot στοχεύει ακόμα πιο ψηλά, βασιζόμενη στις προηγμένες υβριδικές εκδόσεις, την άμεση διαθεσιμότητα των μοντέλων της και φυσικά στην εγγύηση του ονόματος του Ομίλου Συγγελίδη που την αντιπροσωπεύει, μέσω ενός άρτιου δικτύου αντιπροσώπων πωλήσεων και aftersales σε όλη την Ελλάδα. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι όλα τα μοντέλα της Peugeot συνοδεύονται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν Οδική βοήθεια.