Focus Bari: Τι ψωνίζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων
Στην πιο ώριμη αλλά και κρίσιμή του φάση βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καθώς online αγορές πραγματοποίησαν το α' τρίμηνο του 2021 το 60% των καταναλωτών (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ), με την αύξηση να αγγίζει το 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι κατηγορίες που εκτοξεύτηκαν την περίοδο της καραντίνας είναι τα Καλλυντικά / Αρώματα (+17%), τα Ρούχα & Υποδήματα (+12%), τα Εσώρουχα / Πιτζάμες (+12%), τα Παιχνίδια (+10%) και τα Φάρμακα / Συμπληρώματα (+8%).