Τόσο η προσωρινή απαγόρευση του Χ στη Βραζιλία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που αύξησε τις νέες εγγραφές, όσο και η έντονη δυσαρέσκεια των χρηστών απέναντι στην πλατφόρμα Χ του Ίλον Μασκ, έχουν επιταχύνει σημαντικά την ανάπτυξη του Bluesky που τώρα γνωρίζει πραγματική επιτυχία.
Σύμφωνα με το SimilarWeb, η επισκεψιμότητα του X και οι απενεργοποιήσεις λογαριασμών κορυφώθηκαν την επομένη των προεδρικών εκλογών.
Την ίδια ώρα, το Bluesky υποστηρίζει ότι έχει αρχίσει να προσθέτει ένα εκατομμύριο νέους χρήστες κάθε μέρα. Μάλιστα, τον Νοέμβριο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει πλέον 18 εκατομμύρια συνολικούς χρήστες και είναι σήμερα η νούμερο ένα εφαρμογή στο App Store της Apple.
Σε συνέντευξή του στους New York Times, ο διευθύνων σύμβουλος, Τζέι Γκράμπερ, αναγνώρισε ότι υπάρχουν «πάντα κάποιες δυσκολίες στην ανάπτυξη», αλλά δήλωσε ότι «η 20μελής ομάδα πλήρους απασχόλησης της Bluesky είναι υπερήφανη για την ικανότητά μας να κλιμακωνόμαστε γρήγορα».
Παράλληλα με τα τεχνικά ζητήματα, οι παλιοί χρήστες φαίνεται να προβληματίζονται για το τι σημαίνει αυτή η ραγδαία ανάπτυξη για την κοινότητα του Bluesky.
Υπήρξαν θριαμβευτικές αναρτήσεις σχετικά με την κατάταξή του στο App Store και τις τελευταίες εγγραφές διασημοτήτων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του δημοσιογράφου, Antony Ha, για το TechCrunch, υποστηρίζει ότι έχει παρατηρήσει τη σχέση του με την πλατφόρμα Bluesky να αλλάζει, μετά από αυτήν την άνοδο που γνώρισε.
«Ενώ έχω περάσει περισσότερο χρόνο εκεί από ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο χρόνο, ο αριθμός των ακολούθων μου σταμάτησε γύρω στους 200 - γεγονός που με έκανε να νιώθω ελεύθερος αν και όχι αρκετά ώστε να δημοσιεύω περισσότερες από μία φορά το μήνα περίπου. Αυτή την εβδομάδα, οι αριθμοί άρχισαν να ανεβαίνουν ξανά, και παρόλο που εξακολουθούν να είναι αρκετά χαμηλά, άρχισα αμέσως να ανησυχώ ότι κάποιος μπορεί πραγματικά να το προσέξει αν πω κάτι ανόητο», συμπλήρωσε ο δημοσιογράφος.
Μάλιστα, πρόσθεσε ότι: «Οι πρώτοι χρήστες πάντα παραπονιούνται όταν κάτι νέο και ωραίο ανακαλύπτεται από την επικρατούσα τάση. Και όχι, δεν πρόκειται να αρχίσω να γράφω ''Keep Bluesky weird!'' ή να δηλώνω, ''Το Bluesky τελείωσε!''», ωστόσο εκφράζει τις ανησυχίες του για την εξέλιξη που θα έχει η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης τώρα που όλο ένα και περισσότερος κόσμος τη μαθαίνει.
Τέλος, ο δημοσιογράφος αναφέρει ότι ο Γκράμπερ, ο διευθύνων σύμβουλος της Bluesky, έχει επίγνωση του πιθανού προβλήματος, το οποίο δεν είναι άλλο από τη δυσαρέσκεια των παλιών χρηστών, όταν εμφανίζονται τα κύματα των νέων εγγραφών.