Σε μια συγκυρία που η ενέργεια βρίσκεται κυριολεκτικά στο επίκεντρο τόσο για τους πολίτες όσο και τις επιχειρήσεις, η δυνατότητα της απ ευθείας επαφής των καταναλωτών με τον πάροχο για μία ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση και ενημέρωση αποκτά ουσιώδη σημασία. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο τους τελευταίους μήνες, η ΔΕΗ διευρύνει τον αριθμό των καταστημάτων της: ήδη με πέντε νέα σημεία εξυπηρέτησης «ανοίγουν» στην Αττική, ενώ ταυτόχρονα με εντατικούς ρυθμούς η εταιρεία συνεχίζει το μετασχηματισμό του δικτύου των καταστημάτων της σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Στόχος της η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, η προσφορά εξειδικευμένων λύσεων για τους πελάτες και η διαμόρφωση μιας συνολικά εξαιρετικής εμπειρίας. Ο ικανοποιημένος καταναλωτής σε όλα τα επίπεδα είναι ο κεντρικός στόχος της ΔΕΗ, είτε αυτό αφορά τα ανταγωνιστικά πακέτα ενέργειας που προφέρει, είτε και την εξυπηρέτησή του. Μια λειτουργία που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία την τρέχουσα περίοδο κατά την οποία η ενέργεια έχει καταστεί «κλειδί» τόσο στην καθημερινότητα των πολιτών, στην οικονομία όσο και στις επιχειρηματικές αποφάσεις.
Ήδη, την περίοδο αυτή, τρία νέα σημεία παρουσίας του δικτύου καταστημάτων ΔΕΗ, έχουν τεθεί στη διάθεση των πελατών στην Αθήνα. Αυτά βρίσκονται στα Άνω Πατήσια (Λ. Γαλατσίου 3), τον Άγιο Δημήτριο (Αγ. Δημητρίου 31 & Αρμοδίου) και στο κέντρο της πόλης (Πατησίων 39 & Στουρνάρη). Τις επόμενες ημέρες ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό ακόμη δύο νέα καταστήματα ΔΕΗ : στην Κηφισιά (Παπαδιαμάντη 3 & Διονύσου) και το Αιγάλεω (Πανόρμου & Σμύρνης 29).
Τα νέα καταστήματα της ΔΕΗ ξεχωρίζουν για το μοντέρνο σχεδιασμό, που ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες αρχιτεκτονικές τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και ειδικά σχεδιασμένο φωτισμό. Στην ουσία όμως, η επιτομή της προσφοράς τους βρίσκεται στις ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, τη γρήγορη εξυπηρέτηση, το διευρυμένο ωράριο και τις αποκλειστικές προσφορές ειδικά για τους πελάτες τους, οι οποίοι και αποτελούν το επίκεντρο για τη ΔΕΗ.
Το διευρυμένο ωράριο, που καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες των πελατών , είναι ένα από τα σημαντικά γνωρισματα των νέων καταστημάτων, που λειτουργούν καθημερινά από τις 7:30 έως τις 20:00, αλλά και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών, μέσω του myΔΕΗ 24/7. Παράλληλα, όμως, για την καλύτερη εξυπηρέτηση κάθε νέο κατάστημα λειτουργεί σε τρεις ζώνες:
- Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
- Τη ζώνη της εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
- Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint. Εκεί οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Φέρνοντας τη νέα εποχή στην ενέργεια
Με τον μετασχηματισμό του δικτύου καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα να προχωρεί δυναμικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ έχουν φτάσει τα 15.
Η εξυπηρέτηση, η επικοινωνία και η προσωπική επαφή με τον καταναλωτή είναι μία λειτουργία που αποτελεί στόχο για το παρόν και το μέλλον, αλλά βασίζεται και σε μια ανάγκη που ανιχνεύεται και στο ιστορικό παρελθόν της ΔΕΗ.
Ήδη από την πρώτη δεκαετία της λειτουργίας της, στα μέσα του 1950, η ΔΕΗ δεν περιορίστηκε στη παραγωγή και παροχή της ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα αλλά δημιούργησε σε πολλές πόλεις της Ελλάδας τα πρώτα καταστήματα λιανικής εμπορίας ηλεκτρικών συσκευών. Επιπλέον, υπάλληλοι της εταιρείας έκαναν επιδείξεις της χρήσης των ηλεκτρικών συσκευών της εποχής σε ενδιαφερόμενους και υποψήφιους αγοραστές καθώς η χώρα περνούσε από τον ξυλόφουρνο και την γκαζιέρα στον ηλεκτρικό φούρνο και τις ηλεκτρικές εστίες.
Τώρα, έρχεται μια νέα εποχή για την ενέργεια με τις λύσεις, τα προϊόντα αλλά και τις απαιτήσεις των καταναλωτών να αλλάζουν ριζικά. Και αυτά αφορούν τόσο τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει, όσο και τις νέες δυνατότητες και λύσεις για τους πελάτες. Και αυτό κάνει η ΔΕΗ στα νέα της καταστήματα επισφραγίζοντας για μια ακόμη φορά τον ηγετικό ρόλο της.
Personalized εξυπηρέτηση με νέες υπηρεσίες και προϊόντα...
Τα νέα καταστήματα της ΔΕΗ προσφέρουν λύσεις πράσινης ενέργειας, λύσεις για το νέο εξηλεκτρισμό των σπιτιών, νέα προϊόντα smart living και πολλά άλλα. Όλα παρέχονται από εξειδικευμένους συμβούλους που μπορούν να εξηγήσουν τις νέες δυνατότητες και να προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας. Ας τα δούμε αναλυτικά...
Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων θα βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας της ΔΕΗ, όπως για παράδειγμα το myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ που δίνει την δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.
Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας για επιχειρήσεις και επαγγελματίες που παρουσίασε η ΔΕΗ. Σε αυτά, η επιλογή του προϊόντος να γίνεται για πρώτη φορά με βάση την πραγματική κατανάλωση της επιχείρησης και όχι τον τύπο μετρητή, προσφέροντας παράλληλα εξειδικευμένη εξυπηρέτηση αλλά και πρόγραμμα επιβράβευσης για την επιχείρηση. Το ΔΕΗ myBusiness 4All απευθύνεται σε επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10 MWh τον χρόνο, ενώ το ΔΕΗ myBusiness 4All+ σε επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10 MWh τον χρόνο.
Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας, και να ενεργοποιήσουν νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering, με την οποία αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καθώς καταχωρούν οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους. Επιπλέον, μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές και το FixIt, πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στο σπίτι.
Φυσικά, στα νέα καταστήματα ΔΕΗ, οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν και για όλες τις λύσεις ΔΕΗ για φωτοβολταϊκά στο σπίτι και αντλίες θερμότητας.
...αλλά και αποκλειστικές προσφορές
Την ίδια στιγμή, στον ειδικό χώρο τεχνολογίας που έχει διαμορφωθεί στα νέα καταστήματα, οι επισκέπτες μπορούν να βρουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους στο σπίτι. Ειδικά για τους πελάτες των νέων καταστημάτων, η ΔΕΗ προσφέρει 50% έκπτωση σε προϊόντα smart living, όπως έξυπνες κάμερες, έξυπνες λάμπες, σκούπες ρομπότ και ηλεκτρικά scooter. Η έκπτωση ισχύει μόνο για αγορές στα νέα καταστήματα και μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων ανά κατάστημα.
Αυτή είναι η φιλοσοφία, αλλά και η ολιστική εμπειρία των νέων καταστημάτων της ΔΕΗ, που σας περιμένουν να την απολαύσετε και μάλιστα με διευρυμένο ωράριο, σε όλο και περισσότερα σημεία της χώρας.