Τσακλόγλου: Στόχος είναι το 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων
«Το 1555 δεν είναι ένα απλό τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα σύγχρονο επιχειρησιακό κέντρο διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων των πολιτών για όλες τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου, ανέφερε στη Βουλή ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνος Τσακλόγλου, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεανώς Φωτίου.