Ιουλία Χαϊδά: Ο «λευκός χρυσός», η 4η θέση παγκοσμίως και η επόμενη μέρα στις διεθνείς αγορές
Τη σημασία του κλάδου των μαρμάρων για την ελληνική οικονομία, την ενίσχυση της εξωστρέφειας, την ώθηση που φέρνουν τα μεγάλα έργα real estate στην εγχώρια αγορά, αλλά και τις δράσεις, ύψους 3,5 εκατ. ευρώ για την εγκαθίδρυση του brand name «Ελληνικό Μάρμαρο» και την ανάδειξή του σε παγκόσμιο ηγέτη, αναλύει στο liberal.gr, η Πρόεδρος του ΣΕΜΜΘ και Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος της Ικτίνος Ελλάς κ. Ιουλία Χαϊδά. <b> Συνέντευξη στην Αντιόπη Σχοινά </b>