Με 400 εργαζόμενους και ισχυρή στήριξη του ΑΕΠ, το Center for Digital Innovation (CDI) της Pfizer αλλάζει τα δεδομένα για τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα
Έχοντας κατακτήσει το ορόσημο των 400 εργαζομένων στις εγκαταστάσεις του στη Θεσσαλονίκη, το οποίο αποτελούσε έναν από τους βασικούς στόχους που είχε θέσει η διοίκησή του, και συνεισφέροντας σημαντικά τόσο στην τοπική όσο και στην εθνική οικονομία, το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer επιβεβαιώνει ότι ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά εργασίας και στο πεδίο της ψηφιακής καινοτομίας, έχοντας πλέον εισέλθει στον τρίτο χρόνο λειτουργίας του στην Ελλάδα.