Κλουκίνας - Λάππας: E-shop, εμπορικά κέντρα και ακίνητα τα «όπλα» για το 2022
Το νέο κατάστημα στο Smart Park, οι πωλήσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα που τρέχει σταθερά με 14% και αποτελεί και το νούμερο 1 κατάστημα της Mothercare, αλλά και η εστίαση στην παρουσία σε εμπορικά κέντρα, αποτέλεσαν για το 2021 το αντίσωμα της Κλουκίνας Λάππας στην πανδημία που χτύπησε ποικιλοτρόπως και το λιανεμπόριο. Με τις πωλήσεις το 2021, με βάση τα έως τώρα στοιχεία, να κινούνται έστω και οριακά (περίπου 2-4%) ακόμη και πάνω από τις αντίστοιχες του 2019, η εταιρεία μπαίνει με το δεξί στη νέα χρήση.