
Χρ. Σταϊκούρας: Η οδηγία της ΕΕ για ασφάλεια των σιδηροδρόμων υπήρχε από το 2016 και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε τίποτα
Χρ. Σταϊκούρας: Η οδηγία της ΕΕ για ασφάλεια των σιδηροδρόμων υπήρχε από το 2016 και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε τίποτα
Χ. Σταϊκούρας: Αν θέλαμε να κάνουμε συγκάλυψη δεν θα είχαμε στελεχώσει τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Χ. Σταϊκούρας: Μέσα στο 2025 η Πατρών-Πύργου - Αναζητούμε χρηματοδότηση για το Πύργος-Τσακώνα
Χρ. Σταϊκούρας: Απαιτούνται περισσότερες επενδύσεις και πόροι στις μεταφορές
Χρ. Σταϊκούρας: Ο αυτοκινητόδρομος Ιωάννινα - Κακαβιά θα συμβάλλει στην περιφερειακή και εθνική ανάπτυξη
Χρ. Σταϊκούρας: Οι δράσεις που υλοποιήθηκαν και οι προτεραιότητες για το 2025
Χρ. Σταϊκούρας: Καταφέραμε να σταθεροποιήσουμε την ελληνική οικονομία
Χρ. Σταϊκούρας: Συλλογική κατάκτηση το μετρό - Το 2027 αποδίδεται το Flyover, το 2028 έτοιμος ο προαστιακός
Χρ. Σταϊκούρας στον Γοργοπόταμο: Τεράστιες οι δυνατότητες του ελληνικού λαού, όταν είναι ενωμένος
Σε πλήρη εξέλιξη η κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος - Άμφισσα
Μετρό Θεσσαλονίκης
Χ. Σταϊκούρας: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος κατασκευής - Σχεδόν 300.000 αρχαιολογικά ευρήματα ήρθαν στο φως
Χ. Σταϊκούρας: Στα 60 λεπτά το εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ
«μ»: Αυτό είναι το νέο λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης (pics)
Στη Θεσσαλονίκη ο Χ. Σταϊκούρας: Παρουσιάζεται η εταιρική ταυτότητα του Μετρό
Χ. Σταϊκούρας: Τρεις δέσμες παρεμβάσεων για ενδυνάμωση εμπορευματικών μεταφορών και Logistics