Green Cola: Τριπλή αντεπίθεση με επέκταση στις ΗΠΑ, ενίσχυση αγορών στη Μέση Ανατολή και λανσάρισμα νέων προϊόντων
Όταν η Green Cola μπήκε στα αναψυκτικά, ο συγκεκριμένος κλάδος έδειχνε κορεσμένος. Με τον ανταγωνισμό από μεγάλες πολυεθνικές, η ελληνική εταιρεία που «γεννήθηκε» στην Ορεστιάδα του Έβρου, άρχισε να διεκδικεί μερίδια αγοράς. Σήμερα είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία. Για τους στόχους επέκτασης στις ΗΠΑ, στη Μέση Ανατολή και εν γένει τον σχεδιασμό για το 2021, ο Γιώργος Βενιέρης Aντιπρόεδρος και CEO της Green Cola μιλά στο Liberal Markets.