Πώς θα επιβιώσει η ελληνική αγορά κρέατος - Τα branded προϊόντα, τα λειτουργικά τρόφιμα και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες
Πώς θα επιβιώσει η ελληνική αγορά κρέατος - Τα branded προϊόντα, τα λειτουργικά τρόφιμα και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες
Καταναλωτική έρευνα EY για την Ελλάδα: Εξατομικευμένες στρατηγικές για μοναδικούς καταναλωτές
ΕΛ.ΑΣ.: Προσοχή σε διαδικτυακές διαφημίσεις που προωθούν δήθεν επενδυτικά ή άλλα προϊόντα
ΗΠΑ: Ο Αμερικανοί ξόδεψαν πάνω από 10 δισ. δολάρια σε διαδικτυακές αγορές στην Black Friday
ΗΠΑ: Οι καταναλωτές στο «κυνήγι» των καλύτερων προσφορών της Black Friday
Visa: Δέκα συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Έρευνα Οικονομικού Πανεπιστημίου: Νέες καταναλωτικές συνήθειες φέρνουν οι πληθωριστικές πιέσεις
ChatGPT: Αντικείμενο έρευνας για παραβίαση προσωπικών δεδομένων από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου
Αδ. Γεωργιάδης: Πρωτοβουλίες για την προστασία του καταναλωτή